آشنایی با اسپکیول تراپی پوست و مزایای آن

آشنایی با اسپکیول تراپی پوست و مزایای آن
اسپکیول تراپی یکی از تکنیک های بسیار پر بازده برای درمان های پوستی است. زیرا طیف زیادی از مشکلات مربوط به پوست و زیبایی را می توان به کمک اسپکیول تراپی درمان کرد.
اسپکیول تراپی چیست؟ 
 
اسپکیول تراپی یکی از جدیدترین تکنیک های جوان‌سازی و شادابی پوست است که به صورت واضح و در زمانی بسیار کوتاه باعث تغییرات مثبت پوست می شود.
اسپکیول ها در واقع فیبرهای سوزنی بسیار ریز از جنس کلسیم یا سیلیس هستند که در اسکلت بیرونی اسفنج های دندانه دار وجود دارند. این فیبرها به دلیل شکل تیزی که دارند به لایه های پوست نفوذ می کنند. این اسپیکول ها مشابه میکرونیدلینگ، بافت پوست را وادار به ایجاد هزاران سوراخ ریز می کنند. بدین ترتیب سلول های پوستی را وادار به بازسازی می کنند و پوست تحریک می شود تا سلول های جدید بسازد.
همچنین این نوع درمان پوستی سبب افزایش ساخت رشته های مایع زمینه ای پوست می شود که در نهایت باعث استحکام کافی و رفع افتادگی آن خواهد شد. امروزه اسپکیول تراپی به عنوان یک تکنیک بسیار جدید شناخته می شود که هر کلینیک مراقبت پوستی دانش لازم را برای انجام آن ندارد. به همین دلیل شما با یادگیری این مهارت می توانید یک مزیت رقابتی را برای خود ایجاد نمایید.
 
 
1


کاربرد اسپکیول تراپی

اسپکیول تراپی به چه منظور انجام می شود:
 
  1. تحریک سلول های پوست برای بازسازی
  2. از بین بردن چین و چروک و خطوط ظریف صورت در زمان کوتاه
  3. رفع جای جوش و آکنه
  4. حذف سلول های مرده پوست و رفع هیپرپیگمانتاسیون
  5. ترمیم جای زخم و بخش های آسیب دیده پوست
  6. تحریک تولید رشته های کلاژن و الاستین برای جوانسازی پوست
  7. خاصیت سفت کنندگی و رفع افتادگی پوست
  8. پاکسازی، بهبود بافت و صافی و درخشندگی پوست
  9. کاهش علائم پیری زودرس
  10. تغذیه پوست با مواد فعال برای تسریع بهبودی
  11. جذب بهتر مواد مورد استفاده در مراقبت های پوستی

شایان ذکر است همان عملکردی که در میکرونیدلینگ داریم در اسپکیول تراپی هم شاهد هستیم وعلاوه بر آن برای جوش‌های فعال هم می‌توانیم اسپکیول تراپی را استفاده کنیم.
همانطور که می‌دانید کنترل جوش یکی از عارضه‌هایی است که همواره تمام درمانگرها با آن مواجه هستند ولی اسپکیول تراپی به شما کمک می‌کند که جوش را کاملاً کنترل کنید و منافذ پوست را به طور کامل ببندید تا چربی پوست در حالت استاندارد قرار گیرد.
اسپکیول تراپی روشی غیر اسیدی است که با کمک اسفنج‌ها و اسپکیول‌های ریز با ایجاد هزاران منفذ در پوست کار لایه برداری را انجام می‌دهد بیوتی تراپیست‌های دوره دیده می‌توانند از این روش در جهت بهبود آکنه، لک، اسکار، جوانسازی و رفع چین و چروک‌های ریز به طور جدی کمک بگیرند.

اسپکیول تراپی مناسب چه کسانی است؟

با توجه به اینکه روشی غیر تهاجمی است می توان در روتین ماهیانه افراد هنگام مراجعه برای فشیال توسط بیوتی تراپ ها استفاده شود تا مراقبت پوستی به بهترین شکل انجام شده باشد پس مناسب افراد خاصی نیست و برای همه مراجعه کنندگان البته با نظر بیوتی تراپ مناسب است.

سخن پایانی

ادونیس با توجه به نیاز مشتریان عزیز و با هدف زیبایی با حفظ سلامت پوست و مو محصولات خود را فرموله میکند.ما آمادگی داریم با نام برند شما محصولات مد نظر را تولید کنیم.تولیدات این مجموعه بدون ضرر و همه با ترکیبات طبیعی و مناسب پوست و موی مصرف کنندگان  تولید می شود.
کارگاه اسپیکول تراپی یکی از دوره هایی است که در مجموعه متین رویان توسط خانم ژاله خدایار برگزار می شود. هر روز روش هایی جدیدی برای مراقبت پوست و مو در دنیا ارائه می شود و اگر شما در این حوزه فعال هستید به عنوان یک بیوتی تراپ باید به صورت روزانه به دنبال یادگیری روش ها و متدهای جدید باشید تا بتوانید پاسخگوی نیازها و خواسته های مشتریان باشید.
شما با شرکت در این ورکشاپ آموزشی می توانید مهارت های لازم برای انجام این تکنیک درمانی را آموزش ببینید و به نیاز مشتریان خود به بهترین شکل پاسخ دهید.
برای شرکت در ورکشاپ های آموزشی، مشاوره تحصیلی, دوره های آزاد, مشاوره تولید, مشاوره کسب و کار و کوج کسب و کار به شماره واتس آپ 09123369182 پیام ارسال کنید.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام