دتوکس تراپی مو و مزایای آن

دتوکس تراپی مو و مزایای آن
بیشتر افراد به جهت استفاده زیاد از محصولات بهداشتی رایج مو که مواد شیمیایی سمی یا مواد اولیه بی‌کیفیتی دارند، موهای خود را دتوکس می‌کنند. زمانی که تصمیم می‌گیرد دیگر از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید، دتوکس کردن می‌تواند به متعادل شدن دوباره‌ی پوست سر کمک کند.
آیا شما هم مشکلاتی همچون خشکی یا چربی مو دارید؟ آیا به دنبال درمان چربی و خشکی بیش از حد موهایتان هستید؟ ما به شما دتوکس تراپی مو را پیشنهاد می کنیم.
خشکی یا چربی بیش از حد موها از مشکلاتی بسیار رایجی هستند که افراد بسیاری را درگیر کرده اند. خشکی بیش از حد مو باعث وز شدن موها، موخوره، نازک شدن موها، ریزش مو و ….. می شود.
این مشکل بسیار آزاردهنده است و زیبایی موها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. چربی بیش از حد مو نیز باعث ریزش مو و همچنین خفه شدن فولیکول های مو می شود که در نتیجه باعث کدر شدن موها نیز می شود. امروزه روش های بسیاری برای درمان مشکلات مو صافی و زیبایی آن ها وجود دارند که می توانند به درمان خشکی یا چرب شدن موهای شما کمک کنند. اما اگر به دنبال یک درمان اختصاصی برای از بین بردن مواد اضافی از مو و پوست سر خود هستید، حتما دتاکس تراپی را امتحان کنید. ما در این مقاله شما را با روش های سم زدایی مو آشنا می کنیم. می توانید این درمان را به سادگی و با کمترین هزینه انجام دهید و از نتایج آن شگفت زده شوید.

دتوکس تراپی مو چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل استفاده طولانی مدت از محصولات بهداشتی رایج مو که مواد شیمیایی سمی یا مواد اولیه بی کیفیتی دارند، موهای خود را دتوکس می کنند. زمانی که تصمیم می گیرد دیگر از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید، دتوکس کردن می تواند به متعادل شدن دوباره ی پوست سر کمک کند.
دیتاکس مو ضمن رساندن مواد مغذی به پوست سر، موها را از شر لایه ی خفه کننده ای که به مرور روی پوست سر و ریشه ی موها تشکیل شده است خلاص می کند.
دیتاکس مو با تحریک فولیکول های مو به رشد آن ها کمک می کند. همچنین پوست سر را از شوره، جوش سر، پوسته و زخم پاک می کند. هنگامی که فولیکول مو در بهترین شرایط خود قرار بگیرد، در عرض یک هفته می توانید تغییر را در بافت موی خود ببینید.
در این مطلب یاد می گیرید چگونه با استفاده از مواد طبعیی پوست سر خود را سم زدایی کنید. اگر به خارش سر، پوست سر چرب یا ملتهب، موهای خشک و شکننده، ریزش مو یا هرگونه درد در پوست سر خود دچارید، بهتر است دتوکس مو را انجام دهید.

مزایای دتوکس تراپی مو
 
  • با تمیز کردن پوست سر به درمان شوره سر و خارش سر کمک کند.
  • جذب محصولات مراقبت از مو مانند روغن ها، شامپوها و نرم کننده ها را افزایش می دهد.
  • با از بین بردن انباشته ها و سموم باعث رشد موی سالم می شود، زیرا ممکن است سموم مانع از جذب مؤثر مواد مغذی موجود در محصولات و درمان های مراقبت از مو شوند.
  • افزایش درخشش و شانه پذیری مو
  • مرطوب شدن موهای آسیب دیده و خشک
  • تقویت کننده و تحریک کننده رشد مو
  • پیشگیری از خارش و جوش کف سر

اهمیت دتوکس تراپی و نحوه انجام آن

این روش از تراپی مو را می توانید با مواد طبیعی که در خانه دارید یا با شامپوهای مخصوص سم زدایی ادونیس انجام دهید. در دتوکس تراپی مو تمام آلودگی ها و کثیفی هایی که روی پوست سر جمع شده از بین می رود و لایه اصلی پوست نفس می کشد. جالب است بدانید که برخی محصولاتی که استفاده می کنید ممکن است باعث جمع شدن آلودگی و چربی زیاد یا خشک شدن پوست سر شوند؛ و استفاده بیش از حد و مدام از این محصولات نه تنها فایده ای ندارد بلکه به ضرر شما تمام می شود.
به همین دلیل پاکسازی و سم زدایی پوست سر می تواند کمک زیادی به شما کند تا لایه های اضافه روی پوست سر را از بین ببرید. با این کار محصولات مفید و مغذی که به موهایتان می زنید هم بهتر کار خود را می کنند و بدون مانع به ریشه و ساقه مو تغذیه رسانی می کنند.

پوست سر را با روغن ماساژ دهید

برای کسانی که پوست سر حساسی دارند، خصوصا کسانی که اخیرا موهای خود را کراتینه یا صاف کرده‌اند، ماساژ کف سر با روغن می‌تواند بسیار مفید باشد. روغن طبیعی مناسب موهای خود را انتخاب کنید و برای ۱۵ دقیقه کف سر را با آن ماساژ دهید. سپس می‌توانید یک کلاه پلاستیکی روی موهای خود بکشید و زیر آفتاب بنشینید تا منافذ مو در اثر حرارت باز شوند.

دتوکس تراپی مو با ماسک و شامپو مخصوص

زمانی که ما از محصولات بی کیفیت و نامرغوب برای شستشو و مراقبت از موهای خود استفاده می کنیم، مواد شیمیایی و سموم موجود در آن ها به موها آسیب رسانده و سلامت موهای ما را به خطر می اندازند. محصولات زیبایی مو که از کیفیت لازم برخوردار نیستند، حاوی مواد مضری  بوده که همگی جزء عوامل سرطان زا می باشند. موارد ذکر شده، همگی حاکی از آن است که پوست سر و موها نیز به سم زدایی احتیاج دارند.

ماسک مو مخصوص سم زدایی ادونیس، به لطف وجود مواد طبیعی منحصر به فردی که در ترکیبات آن به کار رفته است، ریزش مو و اختلالات ناشی از آلودگی ها و سموم موجود در سطح پوست سر را برطرف کرده و آن را درمان می کند. این ماسک، محصولی است که برای مراقبت از پوست سر چرب و آلوده طراحی شده است. استفاده از این محصول، اولین مرحله از سم زدایی مو است و پس از آن، باید موها را با شامپوهای مخصوص سم زدایی ادونیس شستشو دهید.

 بعد از اولین روز استفاده از این دو محصول، متوجه تصفیه و سبک شدن ریشه موی خود خواهید شد. محصولات محصوص سم زدایی مو،  سلامت پوست را تضمین می کنند و احساس شادابی در فرد ایجاد کرده و بدون آن که پوست سر را با کمبود رطوبت مواجه کنند، آن را به آرامی تصفیه و پاکسازی می کنند. به همین دلیل، تارهای مو به راحتی تنفس کرده و بهتر تغذیه و ترمیم می شوند. 

سخن پایانی 

محصولات دتوکس تراپی ادونیس روشی نو و طبیعی برای افزایش سلامتی پوست و مو می باشد.

ادونیس با فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد خود و با بهره گیری از به روزترین فن و دانش مراقبت پوست و اسکین کر، توانست در لاین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو بدرخشد. ادونیس با به کارگیری علم ارگانیک واسپا به آموزش و تولید محصولات بسیار ارزنده پرداخته و نامی ارزنده را در ذهن دوست داران این علم به جا گذاشته است.

مرکز ادونیس گوهری بس گرانبها و نیک و ارزشمند دربین مراکز  آموزشی در سطح بین المللی می درخشد و دارای مدیریت و مدرسی توانمند با بالاترین سطح علمی و با نبوغ اموزشی، فرمولاسیون کاربردی در سطح کشورهای پیشرفته، پشتیبانی و همراهی فارغ التحصیلان ادونیس در بازار کسب و کار تخصصی ودارنده نشان دایمن از کمپانی  ادکسل می باشد.

برای مشاوره تحصیلی, دوره های آزاد, مشاوره تولید, مشاوره کسب و کار و کوج کسب و کار با شماره تلفن  09123369182 در ارتباط باشید.
 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام