آشنایی با خواص ماسک مگنتی

آشنایی با خواص ماسک مگنتی
ماسک مگنتی، ماسک آهنربایی یا ماسک مغناطیسی یکی از انواع ماسک های جدیده که به تازگی طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرده.
ماسک مغناطیسی چسیت؟
 
ماسک صورت چه به صورت طبیعی ساخته شده باشد و یا چه به صورت آماده خریداری شود تاثیرات خوبی برای حفظ سلامت، شادابی، جوانی و زیبایی پوست دارد و برخی از آنها می توانند منافذ پوست را باز کنند و یا باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه، و جوش های زیر پوستی شوند. ماسک مغناطیسی هم این تاثیرات را با استفاده از خواص مغناطیسی روی پوست دارد.

این ماسک از آنتی اکسیدان، روغن های طبیعی، ویتامین های مختلف و ... تشکیل شده که با استفاده از خاصیت مغناطیسی یا آهنربایی پوست رو بهبود می دهد و در نهایت پوستی سالم تر، تمیز تر و بدون عیب و نقص براتون ایجاد می کند. 

همونطور که دنیای علم و فناوری در حال پیشرفت هست هر روز پیشرفت هایی را در زمینه محصولات مراقبت از پوست مشاهده می کنیم که برخی از آن ها برای پوست مفید هستند و برخی هم تاثیرات خوبی نداشتند!

ماسک مغناطیسی یا ماسک مگنتی یکی از این محصولات جدیده که مطمئنا تبلیغات زیادی از اون رو در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوب و ... دیدید. در این قسمت با ما همراه باشید و اطلاعات خودتون رو درباره این ماسک صورت جدید و هیجان انگیز افزایش بدید!

نحوه استفاده از ماسک مغناطیسی

قبل از استفاده از ماسک مغناطیسی روی پوست باید اول پوست صورت خود را تمیز کنید تا نتیجه استفاده از این ماسک خیلی بهتر باشد. با استفاده از ابزار مخصوص، ماسک مغناطیسی را به صورت یک لایه نازک روی پوست بمالید. دقت داشته باشید که این ماسک را نباید دور چشم و اطراف لب بمالید. اجازه دهید این ماسک حدود 5 تا 10 دقیقه بر روی پوست بماند تا تمام ناخالصی های پوست رو از بین ببرد و منافذ پوستی رو پاکسازی کند.

بعد از گذشت این مدت زمان، ماسک مغناطیسی هنوز هم حالت مرطوب را دارد و برای پوست شما احساس خشکی و سفتی را ایجاد نمی کند. اکنون می بایست کیسه پلاستیکی مخصوصی که در بسته بندی محصول وجود دارد را روی وسیله آهنربایی مخصوص قرار دهید و آهنربا را با فاصله خیلی کمی روی پوست بگیرید.

ماسک صورت مغناطیسی درکنار تمام مواد تشکیل دهنده ای که دارد دارای پودر آهن هم هست و در اثر تماس با آهنربا از روی پوست جدا میشه و احساس شگفت انگیزی رو روی پوستتون ایجاد می کند. این وسیله آهنربایی را به آهستگی در تمام قسمت های صورت بگیرید تا ماسک مغناطیسی به طور کامل از روی پوست پاک شود. این ماسک نیازی به شست و شو ندارد و درنهایت پوستی نرم ودرخشان را برای شما ایجاد می کند.

نکات استفاده از ماسک صورت
  1. این ماسک یه تکنیک جدید و موثر برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست صورت است.
  2. بعد از استفاده از این ماسک صورت پوستی تمیز، درخشان، نرم، روشن و سالم خواهید داشت.
  3. ماسک مغناطیسی نشانه های پیری زودرس پوست مثل چین و چروک، خطوط ریز و ... را کم می کند و همچنین باعث قوی و محکم تر شدن پوست می شود.
  4. باعث افزایش جریان خون در سراسر پوست میشه و با این کار تغذیه رسانی خوبی برای پوست ایجاد می کند.
  5. استفاده از این ماسک در برخی از موارد باعث بهبود دردهای میگرنی، سینوسی، سردرد، دندان درد، بهبود خواب و ... می شود.
  6. استفاده از این ماسک آسان، سرگرم کننده و هیجان انگیزه می باشد.
  7. این ماسک شاید به صورت سحر و جادو دیده شود اما ساخت و طراحی آن ریشه علمی دارد و تاثیرات آن از نظر علمی ثابت شده است.

کلام آخر

ادونیس یک برند کاملا ایرانی هست و یکی از بی نظیرترین شرکت ها ی تولید عصاره و روغن ها ی تولید سنتی و مدرن، با مجوز رسمی می باشد. یکی از افتخارات ادونیس روغن های گیاهی دست ساز می باشد. همچنین با فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد خود و با بهره گیری از به روزترین فن و دانش مراقبت پوست و اسکین کر، توانست در لاین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو بدرخشد.

مرکز ادونیس گوهری بس گرانبها و نیک و ارزشمند دربین مراکز  آموزشی در سطح بین المللی می درخشد و دارای مدیریت و مدرسی توانمند با بالاترین سطح علمی و با نبوغ اموزشی، فرمولاسیون کاربردی در سطح کشورهای پیشرفته، پشتیبانی و همراهی فارغ التحصیلان ادونیس در بازار کسب و کار تخصصی ودارنده نشان دایمن از کمپانی ادکسل می باشد.

برا ی ثبت نام در دوره های آزاد، مشاوره تولید ، مشاوره تحصیلی و مشاوره کسب و کار با شماره تلفن 09123369182 در تماس باشید.
 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام