صابون جلبک دریایی دست ساز ادونیس

صابون جلبک دریایی دست ساز ادونیس
احتمالا از خواص جلبک دریایی برای تقویت و تغذیه پوست شنیده‌اید. جلبک دریایی غنی از انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز پوست است و به جرات می‌توان گفت استفاده از این صابون می‌تواند پوست شما را به صورت کامل تغذیه و تقویت کند و از دیگر صابون‌های بی‌نیاز کند..
ترکیبات صابون دست ساز جلبک دریایی چیست ؟

ماده اصلی تشکیل دهنده این صابون همانطور که گفتیم جلبک دریایی کاملا طبیعی است که غنی از منابع معدنی و ویتامین‌هاست که پوست شما را به صورت کامل تغذیه می‌کند. امروزه جلبک دریایی در بسیاری از ماسک‌های گیاهی ،‌کرم‌های گیاهی برای پوست مصرف می‌شود. حتی بسیاری از جلبک دریایی به صورت خام استفاده می‌کنند تا پوست خود را تقویت کنند. 

خواص صابون‌ دست ساز جلبک دریایی چیست؟
 
  • جلبک یک منبع بسیار غنی از ویتامین و مواد معدنی است که پوست را به صورت کامل تغذیه می‌کند و پوست شما را کاملا تقویت کرده و از بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند.
  • جلبک یکی از بهترین مواد برای رفع چین‌وچروک پوست است. این صابون سبب جوانسازی پوست می‌شود و از ایجاد چروک‌های دور چشم پیشگیری می‌کند.
  • یکی از خواص ویژه این صابون پاکسازی عمیق پوست است. این صابون سطح پوست و منافذ را از آلودگی‌ها و چربی‌ها پاک می‌کند و از ایجاد جوش و آکنه بر پوست جلوگیری می‌کند.

چرا صابون‌های دست‌ساز استفاده کنیم ؟

امروزه همگی ضررهای استفاده از مواد شیمایی را می‌دانیم. این موادِ مراقبت از پوست شیمیایی سبب می‌شود در طول زمان ضررهای جبران ناپذیری به بدن و پوست شما وارد گردد. صابون‌های دست‌ساز ادونیس اما از طرف دیگر دارای فرمولاسیون کاملا متفاوت هستند. پایه این صابون‌ها روغن‌های کاملا خالص گیاهی هستند و از ترکیب انواع گیاهان و عصاره‌ها تولید می‌شوند و علاوه بر تاثیر مناسب بر پوست شما هیچ‌گونه عوارضی ندارد.
متخصصان ادونیس فرآورده های تولیدی ارگانیک را در اختیار شما قرار داده تا از آنها بهره بگیرید. برای مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.

ویژگی‌های منحصر به فرد صابون‌های دست ساز ادونیس
 
  • این صابون‌ها با استفاده از مواد اولیه درجه یک و کاملا خالص تولید می‌شود. به‌طوری که می‌توان گفت این صابون کاملا طبیعی و بدون کوچکترین ماده شیمیایی است.
  • این صابون‌ها در فرآیندی کاملا دقیق و بر اساس تحقیق و مطالعه بر انواع پوست‌ها تولید شده است.

آیا هر صابون پوست ما را پاکیزه می‌کند؟

ما برای پاکسازی‌ پوست که روزانه در معرض انواع آلودگی‌ها و سموم است. از صابون استفاده می‌کنیم. اما باید بدانیم که بسیاری از صابون‌های صنعتی حاوی درصد بالایی از مواد شیمیایی هستند که به پوست ما که در واقع لایه‌ی بیرونی بدن است و سموم می‌تواند از طریق آن به بدن نفوذ پیدا کنند، آسیب می‌رسانند. از طرفی گلسیرین که یک آبرسان و مرطوب‌کننده‌ی پوست است، از صابو‌ن های صنعتی استخراج شده و در محصولات آرایشی دیگر استفاده می‌شود. این یکی از عواملی است که باعث خشک شدن پوست می‌شود.
صابون‌های دست‌ساز و طبیعی ادونیس در پاکسازی و لطافت پوست تاثیر چشمگیری دارند. 

نحوه استفاده
 
  • اگر پوست چرب دارید شما می‌توانید دو تا سه بار در هفته برای پوست صورت و در هر بار حمام برای بدن از این صابون استفاده کنید و بگذارید 5 دقیقه کف آن روی صورتتان بماند. پس از شستن و خشک کردن صورت، از مرطوب کننده مخصوص پوست‌های چرب استفاده کنید.
  • اگر پوست خشک دارید شما می‌توانید یک تا دو بار در هفته برای پوست صورت و در هر بار حمام برای بدن از این صابون استفاده کنید و از مرطوب کننده مخصوص پوست‌های خشک استفاده نمایید.
پیش از مصرف صابون را جهت نداشتن حساسیت روی دست خود تست نمایید.این صابون‌ها هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارد.

در صورتی که تمایل دارید با ساخت صابون های دست ساز به صورت کامل آشنا شوید می توانید در دوره آموزشی موجود در آموزشگاه متین رویان  شرکت کنید.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام