مزایای فیلینگز چیست؟

مزایای فیلینگز چیست؟
همواره باعث جلب توجه شده و بر زیبایی چهره نیز می‌افزاید. با افزایش سن پوست آدمی کم کم طراوت و شادابی خود را از دست می‌دهد و دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود. در این میان آموزش فیلینگز راه حلی می‌باشد که کمک می‌کند شما بدون هیچگونه عوارض جانبی و عمل جراحی پوست خود را ترمیم نموده و چندین سال جوان‌تر شوید.
آموزش فیلینگز

آموزش فیلینگز روشی بسیار عالی برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی و پیری پلک‌ها بدون استفاده از جراحی و برش‌های دلخراش ناشی از آن می‌باشد افرادی که میلی به جراحی پلک‌های خود ندارند و همچنین مواد بیهوشی برای آن‌ها مضر می‌باشد و یا حتی از بی‌هوشی می‌ترسند می‌توانند از این شیوه برای جوانسازی پلک‌های خود استفاده نمایند.

آموزش فیلینگز نسل جدیدی برای نابودی چین و چروک چشم

فیلینگز در واقع با کمک گرفتن از دستگاه جوانسازی قادر است چشمان شما را زیبا و جذاب نماید. آنچه که در این روش بسیار حائز اهمیت است، میزان تخصص و تجربه متخصصین پوست و یا کلینیک زیبایی می‌باشد. لذا پیشنهاد می‌کنیم قبل از مراجعه برای انجام این شیوه از مجرب بودن کاربر قابل اعتماد خود اطمینان کامل را بدست آورید و همه مسائل جانبی را در نظر بگیرید.

رفع افتادگی چشم با آموزش فیلینگز

پوست و چربی در این روش هرگز برداشته نمی‌شود و همچنین تیغ و برش نیز کاربردی ندارد بلکه لایه سطحی پوست از جامد به گاز تبدیل شده و بخار می‌شود و سطح پوست با جمع شدن لایه‌های زیرین از برآمدگی خارج شده و مسطح می‌شود. در حقیقت این روش کمک می‌کند پوست با لایه‌برداری عمیق کلاژن‌سازی نماید و حالت پیری و شلی خود را از دست داده و جوان و شاداب شود.

آموزش فیلینگز برای چه کسانی مفید می‌باشد؟
 
  • افرادی که تحت هیچ شرایطی تمایلی به بی‌هوشی نداشته و از آن گریزانند.
  • افرادی که پلک‌های آن‌ها داری افتادگی شده و از وجود آن رنج می‌برند و تمایل به برداشتن آن بدون جراحی را دارند.
  • افرادی که فقط یک طرف آن‌ها دچار افتادگی شده و تردید دارند که جراحی نمایند چرا که ممکن است با جراحی تقارن و تعادل دلخواه بدست نیاید.
  • افرادی که به عارضه خون‌ریزی دچار هستند و یا از داروهایی مانند وارفارین استفاده می‌کنند.
  • افرادی که به دلیل داشتن مشغله کاری نمی‌خواهند از زندگی روزمره خود جدا شوند چرا که جراحی و ایجاد بخیه می‌تواند آن ها را تقریباً یک هفته از زندگی عادی دور نماید.
  • افرادی که فرم چشمان آن‌ها مانند مردمان شرق آسیا می باشد و تمایل دارند چشمانی مانند مردمان کشورهای غریبی داشته باشند.
  • افرادی که حتی با انجام عمل جراحی تقارن بین دو چشم خود را بدست نیاورده‌اند و قلباً دوست دارند پلک چشمانشان متقارن و متعادل باشد.

آموزش فیلینگز چه مزیت‌هایی دارد؟
 
  • در فیلینگز هیچگونه جراحی پلک و عوارض جانبی آن وجود ندارد.
  • افرادی که پوست آن‌ها تا اندازه‌ای دچار شلی و افتادگی شده می‌توانند با کمک گرفتن از این شیوه نتیجه مطلوب دلخواه خود را بدست آورند.
  • سرعت انجام این روش بسیار بالا می‌باشد و می‌توان در مدت 30 دقیقه و یا کمتر از آن فیلینگز را انجام داد.
  • التهاب ایجاد شده بر اثر انجام فیلینگز به سرعت و حتی کمتر از ده روز التیام می‌یابد.
  • افرادی که این روش را مورد استفاده قرار می‌دهند می توانند ظرف کمتر از یک هفته به محل کار و زندگی عادی خود برگردند.

آموزش فیلینگز چه کاربردهایی دارد؟
 
  • این روش باعث می‌شود چین و چروک و افتادگی پلک بالا و پایین رفع شود.
  • افرادی که پوست آن‌ها در اثر چاق و یا لاغر شدن ترک برداشته است و حتی بانوانی که بر اثر زایمان به این عارضه دچار شده‌اند می‌توانند با کمک گرفتن از فیلینگز این عارضه پوستی خود را درمان نمایند.
  • خطوط عمیقی که بر اثر خنده، اخم، بالا بردن ابروها و ... بر روی پوست صورت ایجاد می‌شود را می‌توان با کمک این روش رفع نمود.
  • جای جوش، اسکار و مواردی از این قبیل نیز به کمک فیلینگز برطرف می‌شود.
  • فیلینگز می‌تواند صورت و شکم را به صورت عمقی جوانسازی نماید.
  • پوست شل شده صورت و گردن به شیوه فیلینگز برطرف می‌شود.
  • خال گوشتی و تمامی ضایعات پوستی که اذیت کننده می‌باشند به کمک این روش برداشته می‌شوند.

مکانیزم اثرگذاری آموزش فیلینگز چگونه می‌باشد؟

این شیوه حدوداً شبیه لیزر سطحی پوست می‌باشد که سوختگی را در پوست از طریق بخارسوزی سطحی پوست ایجاد می‌نماید. بعد از آنکه زخم ایجاد شده بر روی پلک‌ها بعد از چند روز بهبود می‌یابد ناحیه فیلینگز شده براق، سفت و شاداب می‌شود. به دلیل آنکه در این روش سوختگی ایجاد می‌شود و رنگ ناحیه مورد نظر تغییر می‌کند برای پوست‌های حساس باید احتیاط لازم را در نظر گرفت، که بهتر است این شیوه برای این قبیل افراد با فاصله چند ماه ظرف چند جلسه انجام پذیرد.
برای انجام فیلینگز ابتدا کرمی به نام زایلاپی به مدت 20 دقیقه بر روی پوست قرار و به صورت دورانی مالش داده می شود. گاهاً افرادی هستند که احتیاج به بی‌حسی دارند که برای این قبیل افراد مقداری بی‌حسی به زیر پلک آن‌ها تزریق می‌شود. این شیوه معمولاً داری دو تکنیک اسکن کردن و نقطه به نقطه می‌باشد. بعد از انجام کامل فلینگز ممکن است پوسته‌های ریزی بروی سطح پست ایجاد شود که آن‎ها کم کم پس از چند روز برطرف می‌شود.

موارد قابل استفاده در آموزش فیلینگز

این روش برای کسانی که دچار افتادگی پلک شده‌اند و یا حتی بعد از انجام جراحی از این عارضه رنج می‌برند بسیار قابل استفاده می‌باشد. و حتی کسانی که نمی‌خواهند جای زخم و اسکار بعد از جراحی بر روی پوست آن‌ها باقی بماند می‌توانند از این شیوه استفاده نمایند.

 در چه مواردی نباید از آموزش فیلینگز استفاده نمود؟

آنچه که تا به حال مشخص شده آن است که این شیوه عوارض جانی خاصی را شامل نمی‌شود، ولی می‌تواند برای مواردی کاربردی نباشد و یا ریسک انجام آن بالا باشد:
 
  • وقتیکه پوست اضافی پلک بالا به شدت زیاد باشد.
  • چربی پلک به میزان بالایی بیرون زده باشد، این مورد می‌تواند هم بخش داخلی پلک و هم بخش میانی پلک را در بر بگیرد.
  • هنگامیکه غده اشکی در قسمت بیرونی پلک بالا ایجاد شود.
  • هنگامیکه شکاف پلکی کوچکتر باشد.
  • هنگامیکه ابروها همزمان باهم دچار افتادگی شوند.
  • افرادیکه داری پوست تیره می‌باشند بهتر است از این شیوه استفاده نفرمایند.
  • هنگامیکه پلک‌ها به صورت همزمان باز شده باشند.

بعد از انجام فیلینگز وضعیت چگونه می‌باشد؟

با آموزش فیلینگز در می‌یابیم که بعد از انجام این روش پلک‌ها قرمز و مقداری متورم می‌شوند که این تورم می‌تواند تا سه روز به طول انجامد. پوسته‌های ایجاد شده بر روی پوست بین 3 تا 7 روز کم کم از بین می‌رود ولی آنچه که باید به آن توجه شود آن است که تحت هیچ شرایطی بعد از فیلینگز نباید به پوست دست زد و یا پوسته‌های ایجاد شده را کند. بلکه باید بگذاریم که این پوسته‌ها به طور خودکارانه خوب شوند. در صورت نیاز می‌توانید برای تسریع در بهبودی از کرم ترمیم کننده استفاده نمایید.

فیلینگز چه عوارضی را در بر می‌گیرد؟

این روش در کلینیک‌های روز اروپا بر روی افراد بسیاری بررسی شده است، افرادی که حتی تفاوت سنی زیادی با یکدیگر داشته‌اند مثلاً بین سنین 20 تا 82 سال، این افراد دارای افتادگی و شلی پوست متفاوتی بوده‌اند و حتی افرادی که سیگار مصرف می‌کردند در بین آن‌ها وجود داشته. طی بررسی‌های انجام شده و با آموزش فیلینگز دریافتند بر روی این افراد عوارض جانبی خاصی ایجاد نشده و آن‌ها بسیار راضی بوده‌اند.

در انتها می‌توان گفت کسانی که از افتادگی و شلی پوست خود مخصوصا افتادگی پلک‌ها رنج می‌برند می‌توانند با فیلینگز این مشکل خود را برطرف نمایند و یا حداقل کاهش دهند. در این روش زخم و تورم به میزان بسیار کم وجود دارد و کمترین تهاجم بروز می‌شود و زخم‌های ایجاد شده طی چند روز از بین می‌رود.

مجموعه تخصصی متین رویان با بهره گیری از دانشِ برترین  متخصصین و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها با متد روز در زمینه زیبایی و جوانسازی به شما عزیزان کمک میکند که با حفظ ظاهر طبیعی و نرمال ، عیوب چهره را برطرف کرده و شادابی و طراوت را در چهره ی خود پایدار نمایید.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام آموزشگاه متین رویان کلیک کنید.
 


 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام