اشتباهات رایج در مدل دادن به موها

اشتباهات رایج در مدل دادن به موها
در رابطه با استایل کردن و مدل دادن به موها اشتباهاتی وجود داره که نباید انجام بدید.اگر دوست دارید همیشه ظاهر زیبا، باکلاس و شیکی داشته باشید باید به تمام جزییات مربوط به استایل خودتون و به ویژه مدل دادن و استایل کردن موها توجه داشته باشید چرا که تکرار کردن یک اشتباه در رابطه با مدل دادن به موها میتونه خیلی راحت استایل شما رو بی کلاس و یا چیپ نشون بده و خب هیچ خانمی دوست نداره که اینطور به نظر برسه.
بافت مو دوتایی

اگر سن شما 12 سال به بالا هست نباید دیگر به سراغ این مدل بافت مو دوتایی بروید؛ زیرا استایل شما رو کودکانه نشون میده. اما اگر به بافت مو علاقه مند هستید بهتره به سراغ مدل های دیگر بافت مو که استایل موهاتون رو زیباتر و جذاب تر نشون میده برید. مدل های مختلف بافت مو هلندی، فرانسوی، بافت مو آبشاری، بافت مو تیغ ماهی و ... همگی مدل هایی هستند که میتونن جایگزین بافت مو ساده و دوتایی باشن و استایل شما رو هم جذاب تر و باکلاس تر نشان خواهند داد.

بستن موها با کش مو پارچه ای

کش مو یکی از اکسسوری های رایج برای بستن موها به شکل دم اسبی هست اما باید به این نکته توجه کنید که بعد از بستن موها، کش مو رو به خوبی پوشش بدید تا مدل موهاتون باکلاس تر و زیباتر دیده بشه.
برای این کار بهتره به جای انتخاب کش موهای پارچه ای و طرح دار به سراغ کش موهای باریکی که هم رنگ با موهاتون هستند برید و بعد از بستن موها، یک رشته از مو رو به دور کش مو بپیچانید تا کش مو مخفی بشه.

مدل مو گوجه ای بزرگ

 اگرچه مدل مو گوجه ای یا دوناتی راحته و همچنین خیلی زود طرفداران خیلی زیادی رو به خودش جلب کرد اما باید گفت که این مدل مو دیگه منسوخ شده و بهتره که دیگه از این مدل برای استایل کردن موها استفاده نکنید. این مدل مو در بالای سر به شدت براق و متقارن دیده میشه و اگه موهای پرپشت و بلندی داشته باشید، مدل مو گوجه ای خیلی بزرگی در بالای سرتون ایجاد میشه و نمای خوبی نخواهد داشت. به جای استفاده از این مدل مو بهتره به سراغ شینیون های ساده و معمولی بروید تا مدل مو زیباتر و باکلاس تری داشته باشید.

بستن موها با کلیپس

کلییپس مو یک راه حل خیلی خوب برای جمع کردن موها هست اما بهتره این اکسسوری رو فقط در مواقعی که تنها هستید استفاده کنید و در سایر مواقع از مدل مویی شیک تر و زیباتر استفاده کنید تا استایلتون چیپ و بی کلاس دیده نشه!

مدل مو خیس

 موهای خیس و مرطوب اگرچه در سال های گذشته جز ترندهای پرطرفدار و محبوب بود اما دیگه زمان استفاده از این مدل مو به پایان رسیده و بهتره که دیگه از مدل مو خیس استفاده نکنید. برای ایجاد مدل مو معمولا از مقداری زیادی ژل یا واکس مو استفاده میشه که باعث میشه تا موهاتون چرب، براق و یا کثیف به نظر برسه و ظاهر خوبی نخواهد داشت!

مشخص بودن گیره های باریک در شینیون مو

هدف اصلی استفاده از گیره هایی باریک و مویی این هست که مدل موهاتون رو فیکس کنه و یک اثر نامرئی داشته باشه یعنی به هیچ عنوان بر روی موها دیده نشه! پس در هنگام شینیون کردن و مدل دادن موها به این نکته توجه داشته باشید که از گیره های هم رنگ با موهاتون اسفاده کنید و همچنین تا جایی که ممکنه این گیره ها رو در بین موها مخفی کنید تا دیده نشن!

استفاده از محصولات زیاد برای حالت دادن به موها

 هیچ چیزی مثل موهای طبیعی زیبایی ندارند و استفاده بیش از حد از محصولات مو مثل ژل، تافت، واکس مو، کرم مو و ... همگی باعث میشه تا نه تنها موهاتون ظاهر مصنوعی داشته باشه بلکه زیبایی خوبی هم برای موها به همراه نداره. پس بهتره در استفاده از این محصولات زیاده روی نکنید.

آمبره مو

تکنیک آمبره رنگ مو به این صورت هست که از دو رنگ مختلف برای رنگ کردن موها استفاده میشه اما نباید مرز بین دو رنگ قابل مشاهده باشه و این دو رنگ در یکدیگر محو شده باشند. اگر قصد دارید از این مدل رنگ مو استفاده کنید حتما به سالن آرایشی حرفه ای مراجعه کنید تا این تکنیک رو به خوبی روی موهاتون اجرا کنند.
رنگ کردن پایین موها با یک رنگ متفاوت که مرز بین رنگ مو اصلی و رنگ مو جدید قابل مشاهده و تشخیص باشه اصلا ظاهر زیبایی نداره و استایل شما رو چیپ و بی کلاس نشون میده.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام