زیبایی بی پایان با روغن خاویار

زیبایی بی پایان با روغن خاویار
وقتی به خاویار فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند احتمالاً یک وضعیت صبحانه خوری مجلل و کامل در یک رستوران لوکس است، اما چه باور بکنید یا نکنید، خاویار در دنیای مراقبت از پوست نیز جایگاه ویژه ای دارد.
مراقبت از پوست و زیبایی توسط خاویار که به لوکس بودن نیز مشهور است، اغلب با برچسب های قیمت بالاتر و نتایج احتمالی همراه است، البته برای آگاهی از اینکه آیا یک محصول بهداشتی ارزش این قیمت بالا را دارد یا نه، ابتدا باید اساس مراقبت از پوست روغن و عصاره خاویار را درک کرد. برای کمک به شما در یادگیری و آگاهی از این موضوع، در این مقاله درباره خواص، ویزگی ها و مزایای زیبایی روغن خاویار خواهیم گفت.

تاریخچه مختصری

خاویار در گذشته مختص درباریان بود؛ تزارهای روسیه از زمان پیدا شدن ماهیان خاویاری در دریای خزر و دریای سیاه ، آن را به عنوای یک غذای خوشمزه و محبوب مصرف می کردند، فرانسوی ها روی به واردات خاویار از روسیه آورند که این امر تمایل جهانی به غذاهای بسیار لذیذ و گران قیمت را برانگیخت. خاویار امروزه همچنان به عنوان یک ماده غذایی لوکس شناخته می شود و در انواع و اشکال مختلف موجود است. طی 5 سال گذشته این ماده به عنوان ماده محبوب مراقبت از پوست تبدیل شده و همچنان به عنوان یک ماده مرطوب کننده و ضد پیری بسیار موثر شناخته می شود.

دقیقاً “عصاره خاویار” چیست؟

اصطلاح “خاویار” به طور سنتی به تخمک های بارور نشده ماهیان خاویاری گفته می شود که با نمک حفظ می شود. پروتئین ها، اسیدهای آمینه و چرب، لیپیدها ، ویتامین ها و مواد معدنی و موارد دیگر اجزای مفید عصاره خاویار هستند.

چگونه به پوست کمک می کند؟

ظرافت فوق العاده آب شیرین خاویار وقتی به عنوان ماده ای برای محصولات مراقبت از پوست اضافه شود، شگفتی هایی برای پوست ایجاد می کند. مطالعات نشان داده است که خاویار حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که باعث تقویت پوست می شود و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 دو ماده مغذی هستند که اغلب منجر به براق شدن پوست می شوند. محققان دیگر دریافته اند که کلاژن را تحریک می کند و چین و چروک را به حداقل می رساند.
در واقع عصاره خاویار یک ماده فعال کننده نرم کننده است که در درجه اول با تقویت آبرسانی، سطح رطوبت و با از بین بردن خطوط و چین و چروک ریز به پوست کمک می کند، التهاب را کاهش می دهد و به لطف خواص آنتی اکسیدانی خود به ویژه ویتامین E و سلنیوم پوست را در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند.در ادامه مقاله  به چند مورد از خواص خاویار برای پوست اشاره می کنیم :

خاویار مناسب برای استفاده در زمستان برای مقابله با خشکی پوست
 

عصاره خاویار سیاه حاوی روی است که نه تنها سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند بلکه برای پوست ما بسیار مفید است. روی به محافظت در برابر اکسیداسیون و آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند ، و همچنین از فیبروبلاست ها پشتیبانی می کند ، که ماده سازنده ماتریکس خارج سلول است که الاستین ، کلاژن و سایر الیاف ساختاری را تشکیل می دهد که پوست جوان را تقویت می کند. روی به دلیل خواص ایمنی بدن ، یک درمان کننده عالی پوست است.
 

خاویار آبرسان قوی است
 

خاویار حاوی مقدار زیادی آب است که در تمام طول سال کاملاً مناسب است ، زیرا فصول از طرق مختلف بر روی پوست ما تأثیر می گذارند ، یعنی احتمالاً در زمستان پوست خشک تری خواهیم داشت ، اما در تابستان می توانیم به راحتی دچار پوستی کم آب شویم. آبرسانی به پوست در تمام طول سال ممکن است نقش بسزایی در بافت و ظاهر کلی پوست شما داشته باشد.
 

عصاره خاویار بازسازی کننده قوی پوست
 

یک وعده خاویار معادل مقدار توصیه شده روزانه ویتامین B 12 توسط یک بزرگسال است که ماده مغذی شناخته شده ای برای پوست سالم است. ویتامین B 12 همچنین متابولیسم پروتئین را دارد که به دوباره پر کردن افراد موجود در پوست کمک می کند. B 12 همچنین به کاهش وجود رنگدانه کمک می کند.
 

خاویار و درخشش طبیعی پوست
 

خاویار حاوی مقدار غلیظی از اسید چرب ضروری ، امگا 3 است که برای تنظیم تولید کلسترول و در نتیجه درخشش معمولاً برای زنان باردار شناخته شده است. امگا 3 همچنین ضد التهاب است که ممکن است به هرگونه قرمزی یا احتمالاً بیماری پوستی ، به ویژه هوازدگی مربوط به زمستان کمک کند.
 

کاهش سرعت فرایند پیری پوست
 

از اکسیرهای رویایی تا رویای دنیای امروزی در رابطه با درمان علائم قابل مشاهده پیری، صنعت زیبایی مشتق از اکتشافات پیرامون درمان های ضدپیری است که با حقه ها و فوت و فن هایی همراه هستند. این ماده دریایی جادویی ممکن است فقط بلیتی برای سفر به جوانی ابدی باشد! خواص آنتی اکسیدانی متعدد خاویار به پیشگیری از تجزیه پروتئین موجود در پوست-یعنی کلاژن و الاستین-کمک می کند تجزیه این دو پروتئین از جملع عوامل مهاجم مرتبط با بروز علائم پیری مانند چین و چروک، پف کردن چشم ها و سایر جوش های پوستی تاثیرگذار بر دور شدن فرد از سن واقعی وی هستند.
 

نرم کردن پوست و به حداقل رساندن خطوط ریز
 

یکی از بهترین فاکتورهای مرتبط با سن جوانی ظاهر سفت و روشن پوست است. امروزه شما می توانید تاثیرات ناشی از زمان بر پوست را با این ماده غذایی فوق العاده و تاثیرگذار بر زیبایی برگردانید، چون این ماده یک منبع سلامتی و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و آمینواسیدها است. عصاره های خاویار باعث پیشبرد زایش مجدد سلول شده و واحدهای سازنده سلول های پوست را فراهم می کنند تا از این طریق امکان عملکرد بهینه سلول فراهم شده و به بافت کمک شود تا شکل خود را حفظ کند. این تاثیر نقش حیاتی را در درمان خطوط ریز ایفا نموده و میزان ظهور منافذ را کاهش می دهد. ممکن است بپرسید که این ماده چگونه شکل ظاهری پوست را تغییر می دهد؟ از این ماده به طور منظم استفاده کنید و شاهد احیاء مجدد بافت پوست خود باشید. با گذشت زمان خاویار پوست صورت را سفت نموده و آن را لیفت می کند، و در پایان به پوست جوانی و نرمی می بخشد. با این مزایای زیاد، به شکل بی خطری خاویار را برای تشدید روند ضدپیری صدا بزنید!
 

تسریع روند مرطوب شدن و براقی پوست
 

چه چیزی بهتر از داشتن یک پوست براق و صاف؟ یک پوست هیدراته و براق که درخشندگی طبیعی از خود ساطع می کند! مرطوب سازی صحیح و مناسب پوست نکته کلیدی برای دستیابی به پوستی با ظاهر سالم است. خاویار  دارای ترکیباتی است که از قدرت کافی برای تامین نیازهای روتین زیبایی برخوردار هستند، این ماده حاوی اسیدهای چرب -امگا3 و امگا شش است. این اجزاء هیدراته قدرتمند پوست را به شکل عمیق مرطوب نموده و بافت و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشند، و بدین ترتیب پوستی با درحشندگی رشک برانگیز ایجاد می کنند.
 

محافظت در برابر آسیب خورشید

هیچ آسیبی برای بدن بدتر از قرار گرفتن در معرض پرتوهای UVA و UVB نیست. شنیدن این که خاویار به دلیل برخورداری از خواص آنتی اکسدانی محافظی در برابر چنین خطراتی است، کمتر از یک تسکین نخواهد بود. اگر از قبل آسیب هایی وارد شده باشد- مانند قرمزی، خارش و آفتاب سوختگی- وجود اسیدهای چرب امگا 3 باعث می شود تا خاویار یک ترکیب ضد التهاب اثربخش نیز باشد.
 

تقویت ریشه های مو

به روی فکر کنید! روی یک عنصر ضروری مغذی برای عملکرد سالم سیستم ایمنی بدن است، روی نقش مهمی در تقویت فولیکول های مو و مبارزه با نگرانی های شایعی مانند ریزش مو و افزایش نمایان شدن پوست سر دارد. اطلاعات بیشتری می خواهید؟ با افزایش تقویت ریشه های مو، می توانید انتظار رشد سریع مو را داشته باشید.
 

بهبود بافت مو

خاویار منبع غنی از مواد مغذی لازم برای سلامت مو- مانند ویتامین A و D است. این مواد برای تولید چربی توسط غدد چربی پوست سر ضروری هستند، این یک چربی طبیعی است که مواد غذایی را در مو حفظ می کند. هر نوع کمبودی در این زمینه به خشکی موها و آسیب پذیر شدن آن ها در برابر شکنندگی منجر می شود. خاویار نه تنها به کاهش ریزش مو کمک می کند بلکه حیات مو را افزایش می دهد. تغذیه شدید مو به طور طبیعی به برخورداری از موهای زیبا و براق منتج می شود.
 

حفاظت در برابر سموم

تا به حال شنیده اید که پیشگیری بهتر از درمان است؟ خاویار مطابق با همین شعار عمل می کند. خاویار بدون شک یک درمان فوق العاده است، وجود این ماده مورد علاقه تهیه شده از ماهی در سبد زیبایی  از هر برنامه پیشگیری بهتر است. یک لایه محافظ مغذی سبک از خاویار روش ایده آلی برای پیشگیری از کثیفی و آلوده شدن پوست است. از خاویار یا یک سرم تغذیه مو به عنوان زیرساز آرایش استفاده کنید، و بدین ترتیب با سموم خداحافظی کنید.

سخن پایانی 
 
شما می‌توانید با خرید محصولات لاین خاویار ادونیس  که شامل فوم پاک کننده،  کرم صورت و سرم می باشد  به زیبایی بیشتر ، سلامت و درخشش پوست و مو خود کمک کنید.

ادونیس با فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد خود و با بهره گیری از به روزترین فن و دانش مراقبت پوست و اسکین کر، توانست در لاین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو بدرخشد. ادونیس با به کارگیری علم ارگانیک واسپا به آموزش و تولید محصولات بسیار ارزنده پرداخته و نامی ارزنده را در ذهن دوست داران این علم به جا گذاشته است.

مرکز ادونیس گوهری بس گرانبها و نیک و ارزشمند دربین مراکز  آموزشی در سطح بین المللی می درخشد و دارای مدیریت و مدرسی توانمند با بالاترین سطح علمی و با نبوغ اموزشی، فرمولاسیون کاربردی در سطح کشورهای پیشرفته، پشتیبانی و همراهی فارغ التحصیلان ادونیس در بازار کسب و کار تخصصی ودارنده نشان دایمن از کمپانی  ادکسل می باشد.

برا ی ثبت نام در دوره های آموزشی روغن گیری ادونیس و  سرم های مکمل و عتیق روغنی و بازسازی کننده پوست و مو ادونیس با شماره تلفن 09123369182 در تماس باشید.

جهت مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام 
صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.

همچنین  برای مشاهده صفحه اینستاگرام آموزشگاه متین رویان و مشاهده کارهای بیشتر ، 
کلیک کنید.

 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام