فواید ماسک کاکائو، قهوه و جلبک دریایی برای پوست بانوان

فواید ماسک کاکائو، قهوه  و جلبک دریایی برای پوست بانوان
ماسک های خانگی صورت ، اغلب فراگیر هستند.آنها به خوبی انواع پوست را تغذیه و مرطوب می کنند.در ادامه فواید ماسک های کاکائو ، قهوه و جلبک دریایی را برای پوست خواهید خواند.
کاکائو و قهوه برای پوست شما چکار می کند ؟

قهوه و کاکائو جزو موادی هستند که اغلب برای درمان پوست و زیبایی استفاده می شود. کاکائو سرشار از آنتی اکسیدان و قهوه نیز تاحدودی مانع از دست رفتن آب از نسوج بدن می گردد. هر دو ماده یک پوست معمولی مایل به چرب را تبدیل به یک پوست سالم و درخشنده میکنند، چه کسی چنین چیزی را دوست ندارد؟

فواید ماسک کاکائو و قهوه برای زیبایی

استفاده از ماسک کاکائو برای پوست به دلیل داشتن آنتی اکسیدان فراوان در آن بسیار توصیه می شود.کاکائو ماده ای است خوراکی که به دلیل داشتن طعم و مزه خوب طرفداران زیادی دارد و فواید بیشماری برای سلامتی نیز دارد.
ماسک های صورت می توانند در بسیاری از اوقات تاثیرات معجزه آسایی داشته باشند. ماسک کاکائو و ماسک قهوه دوتا از بهترین گزینه ها برای جوانسازی پوست صورت است. قهوه و کاکائو جزو موادی هستند که اغلب برای درمان پوست و زیبایی استفاده می شود.
کاکائو سرشار از آنتی اکسیدان و قهوه نیز تاحدودی مانع از دست رفتن آب از نسوج بدن می گردد. هر دو ماده یک پوست معمولی مایل به چرب را تبدیل به یک پوست سالم و درخشنده میکنند، چه کسی چنین چیزی را دوست ندارد؟

جزئیات بیشتر درباره ماسک صورت کاکائو و قهوه، جوان کننده پوست صورت

قبل از استفاده از این ماسک روی پوست، آنرا روی سطح داخلی بازو که حساس تر است امتحان کنید تا مطمئن شوید که به مواد تشکیل دهنده ماسک حساسیت ندارید. و فراموش نکنید که قبل از مصرف آن آرایش روی پوست خود را تمیز کرده پوست را بشویید و کاملا خشک نمایید.
 
 
جلبک دریایی برای پوست شما چکار می کند ؟
 
جلبک دریایی راه حلی عالی برای پوست های چرب است، بطوریکه کمک می کند تا از شر روغن خلاص شوید.رطوبت را در لایه های عمقی پوست گیر می اندازد.درمانی طبیعی برای پوست های خشک است.
پوست تحریک شده را تسکین می دهد.طبق مقاله ی “اثرات ضدالتهاب عصاره متانول گرفته شده از گونه های مختلف جلبک دریایی” که در سال ۲۰۰۸ در روزنامه ی بیولوژی زیست محیطی منتشر شد، جلبک دریایی خواص ضد التهاب دارد.
ترکیب شیمیایی جلبک دریایی دارای اسیدهای چرب پر اشباع نشده متنوع شناخته شده،است که اقدامات بازداری آنها را اثبات می کند. محوسازی پوست باعث می شود که پوست بسیار جوانتر به نظر برسد و به خوبی خطوط و چروک های پوست را محو می کند. تمام مواد مغذی ضروری مورد نیاز انواع ترکیب پوست را بطور طبیعی تامین می کند.


مزایا و خواص ماسک صورت جلبک دریایی
 
  • ید چربی زیر پوست را تنظیم می کند ،باعث می شود تا پوست نرم و ابریشمی شود و باعث خشک شدن جوش ها و کورک ها می شود.
  • ویتامین C سرشار در جلبک دریایی خواص جوان سازی دارد.این آنتی اکسیدان با پیری زودرس پوست مقابله می کند و با چروک ها می جنگد.
  • نیاسین کمک می کند تا مطمئن باشیم ترکیبات پوست درخشان و سالم اند.این ماده حتی قادر به سفید کردن نقاط تجمع رنگدانه در جاهای مختلف است.
  • کولین تسکین دهنده ی پوست تحریک شده و جوانساز پوست بالغ است.چربی و روغن را از بین میبرد و پوست را براق می کند.
  • پتاسیم ترکیبات با آب (هیدراته)ضروری را تامین می کند.
  • کلسیم ظاهر پوست را ارتقا میدهد.
  • آهن جریان خون زیرپوست را نرمال می کند و همچنین برای سلولها ی پوست حجمی ضروری از اکسیژن فراهم می کند در نتیجه تنفس سلولها بهتر می شود.
 

موارد منع استعمال ماسک صورت جلبک دریایی 
 
اگرچه جلبک دریایی بهترین محصول مراقبت پوست است،نمیتوان بعضی مواقع از آن استفاده کنید.
 
  • تاثیر استفاده از آن برای یک هفته باقی می ماند،پس باید هفته ای یکبار از آن استفاده شود.
  • جلبک دریایی سرشار از ویتامین سی و ید است.پوست براحتی با این نوع ویتامین ها اووردوز(فزون دارویی) میکند.
  • اگر واکنش های آلرژیک مانند افزایش نقاط رنگدانه ای یا سوختگی داشتید ، از مصرف جلبک دریایی برروی صورت خودداری کنید.
  • اگر در قسمت بزرگی از پوست التهاب ،زخم های باز و چرک کرده،تومورها،آسیب های ناخوشایند یا بخیه های تازه جوش خورده وجود داشته باشد ،ویتامین سی شرایط پوست را بدتر می کند.
  • اگر از برخی از بیماری های سیستم دایره ای رنج میبرید،مراقب باشید.
  • رزاشیا مورد منع مصرف مستقیم برای توقف استفاده جلبک دریایی برروی صورت است.
  • در بیماری های تیروئیدی که در آنها ید نباید مصرف شود،شما اجازه ندارید که از جلبک دریایی به عنوان محصول آرایشی مراقبت از پوست استفاده کنید.
  • توصیه نمی شود که از ماسک صورت جلبک در دوران بارداری و شیردهی استفاده شود.

اگرچه یک سالن یا آبگرم زیبایی بهترین سرویس درمانی جلبک دریایی را برای شما مهیا می کند،اما شاید آماده کردن ماسک صورت در خانه بسیار جالب باشد !
شما باید بین صرف مقداری زمان و انرژی خودتان جهت مراقبت پوستی جلبک دریایی برای درخشندگی و شفافیت پوستتان و یا هدر دادن پولتان برای کرم یا لوسیون های  برند گران قیمت ، یکی را انتخاب کنید.

متخصصان ادونیس فرآورده های تولیدی ارگانیک را در اختیار شما قرار داده تا از آنها بهره بگیرید. برای مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید با انواع کرم ها و ماسک های دست ساز به صورت کامل آشنا شوید می توانید در دوره آموزشی موجود در آموزشگاه متین رویان  شرکت کنید.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام