هیدرودرمی پوست چیست؟

هیدرودرمی پوست چیست؟
آفتاب سوختگی، رژیم‌هایی غذایی نادرست، مراقبت‌های غیرقابل قبول از پوست باعث خشکی و پوسته پوسته شدن وکمبود هیدروژن پوست می‌شود. این خشکی می‌تواند باعث پیری زودرس، از بین رفتن کلاژن‌ های پوست و در نهایت ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست شود. همچنین پوست شما مات وخاکستری رنگ می‌شود وطراوت وشادابی خود را از دست می‌دهد.اگر بخواهید خشکی پوست را با چرب کردن پوست جبران کنید منافذ پوست شما دچار گرفتگی می‌شود و پیشانی شما سیاه و جوش‌ های چرکی روی پوست شما ایجاد می‌شود. هیدوژن برای پوست بسیار ضروری می‌باشد وباعث سلامتی وجوانی پوست می‌شود.
یکی از راه‌های تامین هیدروژن پوست استفاده از ژل‌های مرطوبی است که به صورت ماسک روی پوست قرار می گیرد و شسته می‌شود تا بتوان هیدروژن موجود در پوست را تامین کرد. هر گونه کمبود هیدروژن در پوست و آفتاب سوختگی و دیگر مشکلات پوست می‌تواند بوسیله روش هیدرودرمی میکرودرم آبریژن درمان شود. این روش همچنین می‌تواند باعث لطافت و نرمی پوست شود و هر گونه چین وچروک وخطوط ظریف روی پوست را از بین ببرد.
بسیاری از خانم‌ها به دلیل داشتن پوستی حساس و تاثیرات و تغییرات هورمونی دچار مشکلات پوستی مانند لک، خشکی و تیرگی پوست صورت و گردن هستند. اما امروزه روش‌های درمانی نوین ارائه شده کمک شایانی به رفع سریع و آسان این مشکلات کرده است. متخصصین مرکز زیبایی متین رویان پس از بررسی‌ها و تشخیص علت مشکل پوستی مراجعین مناسب ترین روش‌های درمانی را پیشنهاد می‌دهند.
هیدرودرم با آبرسانی به پوست باعث افزایش طراوات وشادابی پوست صورت شده و چهره‌ای جوانتر را به شما هدیه می‌دهد. متخصصین ما در طول جلسه مشاوره در مورد عملکرد و مراحل درمان و بهبودی پس از ان با شما صحبت خواهند کرد.

هیدرودرمی پوست چیست؟

هیدرودرم یک روش کاملا طبیعی و بدون درد می‌باشد، که با درمان بر روی پوست می‌تواند به صورت شگفت‌انگیزی و به سرعت بافت‌های پوستی را بهبود بخشد. با انجام  هیدرودرم در جلسه اول درمان، نتیجه و تاثیر مثبت آن مشاهده می‌شود.
هیدرودرم آبرسانی پوست روشی است که باعث از بین رفتن سلول های مرده لایه (اِستراتوم کورنِئوم) پوست می‌شود. این لایه خارجی‌ترین لایه پوست است که سلول‌های مرده پوست بر روی سطح آن قراردارد. خطوط ریز وچروک‌ها معمولا بر روی این لایه ایجاد می‌شود. زمانیکه با آبرسانی به پوست این لایه پاکسازی می‌شود سلول ‌های مرده سطح پوست با سلول‌های تازه و نو جایگزین می‌شوند و باعث بهبود ظاهر فرد وازبین رفتن خطوط ،چین وچروک‌ها می‌شود.

مزایا
 
  • با از بین بردن سلول‌های مرده پوست بسیارسریع باعث از بین رفتن چین وچروک و خطوط روی پوست می‌شود.
  • باعث بهبود ضمختی وسختی پوست می‌شود و لکه‌های ناشی از آفتاب سوختگی را از بین می‌برد.
  • باعث ایجاد پوست نرم ولطیف می‌شود.
  • بازشدن منافذ پوست و بافت‌های آسیب دیده و جای آکنه از مزایای هیدرودرم است.
  • از دیگر مزایای هیدرودرمی مناسب بودن آن برای انواع پوست است، برای خانم‌ها، آقایان، پیر، جوان و مخصوصا برای پوست‌هایی که علائم زیر را دارا باشند استفاده می‌شود.
  • پوست‌های گرفته
  • پیری‌های زودرس مانند بروز خطوط وچین وچروک روی پوست
  • درمان آکنه و جای آکنه
  • برای لطافت پوست ورساندن هیدروژن به پوست وجوانسازی پوست
  • برای تغییر دادن پیگمنت‌های رنگی پوست و لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی پوست

موارد استفاده از هیدرودرم آبریژن

هیدرودرم و آبرسانی به پوست درمانی است که برای موارد زیر استفاده می‌شود.
 
  • خطوط ریزوچین و چروک
  • پیری زودرس
  • آفتاب سوختگی
  • پیگمنت‌های زیاد موجود در پوست که باعث تیره شدن پوست می‌شود.
  • آکنه و جراحت
  • پوست‌های ناصاف
  • گرفتگی پوست
  • بسته بودن منافذ
  • ایجاد بافت‌های سالم‌تر

عملکرد دستگاه هیدرودرم آبریژن

دستگاه هیدرودرم آبریژن با دو لوله خروجی و ورودی طراحی شده که در انتهای آن فلکه کنترل جریان آب قرار دارد. آب‌هایی که خارج می شود باکمپرسور فشار هوا ارتباط برقرار می‌کنند. وقتی که آب وارد می‌شود فلکه دوراهی با بطری آب خالص و تصفیه شده در ارتباط می‌باشد و آب را وارد لوله می‌کند.
زمانیکه فلکه کنترل جریان هوا آماده درمان پوست شد کمپرسر فشار شروع به کار می‌کند وعملیات مکش را آغاز می‌کند و آب‌های تصفیه و خالص را از بطری آب می‌کشد و داخل محفظه دستگاه درم ابریژن برای انجام جراحی درم ابریژن ومراقبت از پوست می‌فرستد.
با استفاده از دستگاهی که بیوهیدرودرم نام دارد بدون به کار بردن مواد شیمیایی و اثر جانبی، می‌توان پوست را درمان کرد. این دستگاه در مقایسه با میکرودرم ابریژن استانداردتر و به دلیل دارا بودن لبه الماسی کار این دستگاه دقیق‌تر است. ما می‌توانیم این دستگاه را به راحتی کنترل کنیم بدون اینکه هیچ خطری برای نواحی حساس صورت مانند دور چشم و لب‌ها ایجاد شود.

فرآیند درمان

این روش معمولا در  ۵مرحله انجام می‌شود. در هر مرحله از درمان پوست شما در واقع با کمک آب، اکسیژن و گازهای دیگر با سرعت بسیار بالایی شست وشو داده می‌شود. این شست وشو باعث برطرف شدن هر گونه آلودگی که درطول یکسال برروی پوست ایجاد شده می‌شود و منافذ پوست را باز می‌کند. هر جلسه از درمان شامل چند مرحله می‌باشد بعداز درمان پوست شما شفاف‌تر، لطیف‌تر وجوان تربه نظر می‌رسد.
این روش معمولا می‌تواند درصورت، گردن و سینه انجام شود. هیدرودرم ابریژن می‌تواند به راحتی در نواحی دیگری هم مانند دست،پا، سینه، کمر و حتی آرنج با کنترل صحیح انجام شود. برای از بین بردن آکنه معمولا درمان باید عمیق‌تر انجام شود.
این روش معمولا باعث بهبود بافت‌های پوست می‌شود، و چین وچروک‌های پوست را کاهش می‌دهد، پیگمنت‌های پوست را ازبین می‌برد و در نهایت باعث جوانسازی پوست می‌شود. این روش همچنین در درمان آکنه، تیرگی پوست و از بین بردن اختلالات پوستی دیگر و بدون ایجاد هیچ درد و ناراحتی بسیارمفید می‌باشد.

تعداد مراحل درمان

هیدرودرم معمولا باید در چند مرحله انجام شود. تعداد مراحل درمان بستگی به نظرشخصی بیماران دارد که تا چه میزان می خواهند شرایطشان بهبود یابد و ظاهرشان اصلاح شود. معمولا هیدرودرم ۱۰ تا ۳۰ روز انجام می‌شود. بعداز درمان یک جلسه برای پاکسازی نهایی ونگهداری پوست نیاز می‌باشد در این جلسه پوست شفاف‌تر ودرخشنده‌تر می‌شود.

بهبودی پس از درمان

در طول مراحل درمان، برروی پوست شما سایه‌های صورتی رنگ ایجاد می‌شود و پوست شما براساس نوع آن روشنتراز قبل می‌شود. اگر چه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بعد از اینکه درمان شما کامل شد پوستتان به حالت طبیعی خود باز می‌گردد و شما به راحتی می‌توانید بدون هیچ ناراحتی به فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

عوارض و اثرات جانبی این روش

هیدرودرم یک درمان خفیف وملایم است که جراحات بسیار کمی برروی پوست ایجاد می‌کند نتایج حاصل از این درمان بسیار حساس و ظریف است و باعث تازه شدن بافت‌های پوست می‌شود. در حالت طبیعی این روش خطوط وچین وچروک، گرفتگی، بسته شدن منافذ پوست، و پوست‌هایی که دارای آکنه وپیگمنت‌های بسیاری میباشد (برای مثال قسمت‌هایی از پوست که تیره می‌باشند، مانند لکه‌های تیره‌ای که بر اثر پیری بر روی پوست ایجاد شده است) را درمان می کند.
اگر به درمان بیشتری نیاز باشد این جراحی با روش‌های دیگری ترکیب می‌شود این روش‌ها شامل تازه شدن پوست، استفاده از محصولات برای مراقبت از پوست، نورهای ال ای دی وانواع مختلفی از روش‌ها است. هیدرودرم برای درمان جراحات وچین وچروک‌های عمیق پوستی، مشکل پیگمنت‌های اضافی پوستی که بسیار عمیق هستند، درمان رگ‌های ازکارافتاده موثر نمی‌باشد.

بیوهیدرودرم وهیدرودرم صورت

بیوهیدرودرم  نوعی دستگاه هیدرودرم قدرتمند است داری یک الماس در مرکز و مکنده‌ای که در داخل آن هیدروژن قراردارد که پوست راماساژ می‌دهد وبه آرامی باعث از بین بردن بافت‌های مرده پوست می‌شود. بیوهیدرودرم برای همه پوست‌ها مناسب است، این روش با تزریق دو عدد سرم آکیوفیوز بر روی آکنه و اختلالات حاصل ازپیری پوست انجام می‌شود.بیوهیدرودرم بسیار موثرتر وآرام‌تراز روش هیدرودرم باعث ازبین رفتن جای آکنه، خطوط ظریف وچین وچروک پوست می‌شود. بیو هیدرودرمی درمقایسه با هیدرودرم بسیار سریعتر نتیجه بخش می‌باشد وبه عنوان یک درمان پایه، زمانیکه از درمان‌های دیگر مانند درمان بوسیله ال ای دی  واکسیژن استفاده می‌شود شناخته شده است.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام