کاربردهای مختلف و جالب برق لب

کاربردهای مختلف و جالب برق لب
برق لب یا لیپ گلاس درخشش زیبایی رو برای لب ها ایجاد میکنه. آیا میدونید این محصول آرایشی چه کاربردهای دیگری داره؟ کاربردهای مختلف و جالب برق لب یا لیپ گلاس (Lip gloss) یکی از محصولات آرایشی هست که تقریبا تمام خانوم ها یک نمونه از اون رو در کیف لوازم آرایش خودشون دارند. این محصول آرایشی به شما کمک میکنه تا لب های فوق العاده براق و درخشانی داشته باشید اما امروز و در این بخش قصد داریم شما رو با کاربردهای مختلف و جالب برق لب که ممکنه تا به حال نشنیده باشید، آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
استفاده از برق لب به عنوان هایلایتر
 
اگر هایلایتر در دسترس ندارید میتونید مقداری از برق لب رو بر روی نوک انگشت بزنید و به عنوان هایلایتر برای زیر استخوان ابرو، بالای گونه، استخوان پیشانی و ... بزنید و بلافاصله پوستی درخشان و زیبا داشته باشید. البته لازمه بدونید این ترفند برای عکاسی گزینه مناسبی هست و ممکنه موندگاری خیلی زیادی نداشته باشه!

حالت دادن به موها
 
اگر در موقعیتی قرار دارید که هیچ محصولی برای حالت دادن به موهایتان در دسترس نیست، میتونید از مقداری برق لب شفاف استفاده کنید. به این صورت که مقداری از این محصول رو به انتهای مو بزنید تا حالت پذیری موها بیشتر بشه.

مرتب کردن موهای ریز در اطراف سر
 
حتما شما هم بعد از دم اسبی کردن موها متوجه موهای ریز و کوتاه در اطراف سر شده اید که باعث میشن تا ظاهر موها نامرتب دیده بشه. برای مرتب کردن این موهای ریز و کوچک میتونید از برق لب استفاده کنید. مقداری برق لب رو بر روی یک مسواک بزنید و بعد به آرومی موهای ریز و کوتاه در اطراف سر رو شانه بکشید. با این ترفند تمام قسمت های مو مرتب خواهند شد.

 استفاده از برق لب به عنوان ژل ابرو
 
برق لب یک جایگزین خوب برای ژل ابرو نیز هست و میتونید با استفاده از این محصول حالت ابروهاتون رو مرتب کنید. برای این منظور باید مقداری برق لب رو بر روی براش ابرو قرار بدید و بعد ابروهاتون رو شانه کشیده و مرتب کنید.

 ساخت رژلب مورد علاقه خودتون

شما میتونید با استفاده از برق لب شفاف و مقداری سایه چشم به رنگ دلخواه ، یک رژلب رنگ مورد علاقه خودتون داشته باشید. برای این منظور باید رنگ سایه مورد نظر رو بر روی لب زده و بعد روی ان برق لب شفاف بزنید!

 پر رنگ کردن سایه چشم
 
شما میتونید قبل از شروع آرایش چشم ها مقداری برق لب روی پلک بزنید و بعد از سایه چشم برای آرایش چشم ها استفاده کنید. برق لب کمک میکنه تا رنگ سایه چشم پررنگ تر و زیباتر دیده بشه.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام