چگونه از هایلایتر برای آرایش صورت استفاده کنیم؟

چگونه از هایلایتر برای آرایش صورت استفاده کنیم؟
هایلایتر در چند سال اخیر به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین محصولات آرایشی در بین میکاپ آرتیست ها و تمام خانم ها تبدیل شده است. این محصول آرایشی، زرق و برق و درخشش خیلی زیبایی رو بر روی پوست ایجاد میکنه و باعث میشه تا آرایش جذابتر و خیره کننده تری داشته باشید. علاوه بر این استفاده از هایلایتر برای ارایش صورت کمک میکنه تا پوستتون خیلی شاداب تر و زیباتر دیده بشه.
قدم اول: از هایلایتر کرمی شروع کنید
 
بعد از اینکه پوستتون رو با استفاده از پرایمر، کانسیلر و کرم پودر مناسب آماده کردید، بهتره به سراغ هایلایتری که حالت کرمی داره برید. با نوک انگشت مقداری از هایلایتر کرمی رو بردارید و خیلی آروم و با ضربات ممتد هایلایتر رو بر روی قسمت هایی از صورت مثل زیر قوس ابرو و مرکز بینی بزنید. بهتره برای هایلایتر زدن به سراغ نقاطی از پوست بروید که بیشتر در معرض نور خورشید قرار دارند.
البته دقت کنید که هایلایتر رو نباید روی قسمتی از صورت که جوش یا لکه داره بزنید. زیرا درخششی که هایلایتر روی پوست ایجاد میکنه باعث میشه تا این مشکلات پوستی خیلی بیشتر به چشم بیان!
 
قدم دوم: هایلایتر زدن به شکل ظریف
 
برای اینکه قسمت های کوچک و ظریفی از پوست رو با هایلایتر درخشان تر کنید، بهتره که از یک قلمو یا براش کوچک استفاده کنید. مقدار کمی از هایلایتر رو با قلمو بردارید و به قوس بالای لب و گوشه داخلی چشم هایلایتر بزنید. هایلایتر زدن به گوشه داخلی چشم کمک میکنه تا چشم های درشت تر و درخشان تری داشته باشید و هایلایتر در بالای لب باعث میشه تا فرم و حالت لب ها به بهترین شکل ممکن دیده شوند.
 
قدم سوم: استفاده از هایلایتر پودری

اگر تمایل دارید صورتتون بعد از ارایش کردن فوق العاده درخشان و خیره کننده باشه، بهتره که با استفاده از یک قلمو یا براش کرکی، مقداری از هایلایتر پدری رو به شکل "د" روی استخوان گونه و بالای ابرو بزنید. براش مخصوص هایلایتر رو به صورت رفت و برگشتی روی این قسمت از صورت بزنید تا به درخششی که مورد انتظارتون هست برسید. علاوه بر این میتونید از هایلایتر به تنهایی به عنوان سایه چشم هم استفاده کنید و درخشش بیشتری رو برای چشم هاتون ایجاد کنید.
 
مرحله آخر 

بعد از تموم شدن آرایش، با هر حرکت صورت، درخشش زیبایی در قسمت های مختلف صورتتون دیده میشه که خیلی آرایش و چهره رو خیلی جذابتر و زیباتر نشون میده! پیشنهاد میشه حتی به مقدار خیلی کم از هایلایتر در آرایش روزانه و طبیعی خودتون استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت بیشتری رو برای چهرتون ایجاد بشه.


 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام