پلکسر بینی، کوچک کردن بینی با پلاسما جت

پلکسر بینی، کوچک کردن بینی با پلاسما جت
برای انواع عمل های زیبایی روی صورت، اسم های مختلفی کاربرد پیدا کرده و این روزها، شاید پلکسر بینی رو بیشتر از بقیه شنیده باشید. با ما همراه باشید تا ببینیم پلکسر بینی چیه و دقیقا چیکار می کنه؟
همه آدم ها و مخصوصا خانوم ها، همیشه به دنبال زیباتر کردن خودشون هستن و توی سال های اخیر با پیشرفتی که در زمینه جراحی های زیبایی ایجاد شده، خیلی از اونا این روش ها رو امتحان کردن که ممکنه ازش راضی یا ناراضی باشن اما به هر حال، هر روز شاهد معرفی و فراگیر شدن روش های جدید هستیم که تبلیغات فراوانی درباره اونا میشه و باید درباره انتخاب و امتحان کردن اونا، خیلی هوشیار باشیم و اطلاعات دقیقی دربارشون به دست بیاریم.

 پلکسر بینی یا پلاسما بینی چیست؟
 
پلکسر بینی یا پلاسمای بینی (پلاسما جت) که این روزها زمزمه زیادی رو بین مردم ایجاد کرده، روش جدیدی در زیباسازی صورت هست که در واقع با استفاده از خاصیت پلاسما عمل می کنه. پلکسر اسم دستگاه تولید کننده پلاسما هستش که در زمینه های گوناگونی کاربرد داره که یکی از اونا،کوچک و خوش فرم کردن بینی های گوشتی و برطرف کردن نقص های کوچک در بینی هستش.
پلاسما حالت چهارم ماده محسوب میشه (جامد، مایع، گاز و پلاسما) که رفتاری بینابینی داره، یه گاز بسیار پرحرارت که دارای ذرات باردار هستش و دستگاه پلکسر، با تولید پلاسما، این امکان رو ایجاد می کنه تا از اون در موارد زیبایی استفاده بشه. با برخورد پلاسما با پوست و بافت چربی (از طریق یه اپلیکاتور با سری سوزن مانند و ریز)، به دلیل گرمای زیاد و ایجاد شار الکتریکی، بافت پوست خودش رو جمع می کنه و بافت چربی از بین میره و بافت عضله ای در نواحی زیرین هم کوچک و جمع میشن.
از این خاصیت بیشتر در بلفاروپلاستی (عمل پلک) استفاده میشه اما برای کوچک و خوش فرم کردن بینی هم کارایی داره.

 مزایای استفاده از روش پلکسر یا پلاسما جت
 
  • عدم نیاز به تزریق بی حسی (از پمادهای بی حس کننده سطحی استفاده میشه).
  • عدم نیاز به ایجاد برش و بخیه در پوست.
  • نداشتن دوران نقاهت و ریکاوری و کوتاه بودن پروسه انجام پلاسما تراپی (پلکسر بینی در حدود 30 تا 60 دقیقه زمان میبره و در 3 یا 4 جلسه با فاصله یک ماه انجام میشه).
  • کم هزینه بودن.
  • کوچک کردن و فرم دادن به بینی گوشتی و همچنین اصلاح بینی های عمل شده بدون جراحی.

 معایب و عوارض روش پلکسر بینی
 
  • ایجاد التهاب و تورم شدید در روزهای اولیه
  • ایجاد زخم و سوختگی های نقطه ای که ممکنه تا چند وقت جای اون باقی بمونه و نیاز به استفاده از پمادهای مخصوص که پزشک تجویز می کنه هست.

 نکته:
 
انجام هر روش جراحی و غیر جراحی، نیاز به بررسی درست و انتخاب یک متخصص ماهر و کاربلد داره که ریسک و عوارض ناشی از اون عمل رو به کمترین حد میرسونه. درباره انجام پلکسر بینی هم همین طور هستش و باید کسی که در این زمینه متبحر هست رو انتخاب کنید. 
متاسفانه بعضی از کسانی که پلکسر بینی رو انجام دادن، اعلام می کنن که درد بسیار زیادی رو تحمل کردن و یا اینکه بعضی ها هم بعد از گذشت 2 ماه، جای سوختگی ها از روی بینی و پوستشون نرفته به صورت ناحیه ای تیره رنگ دراومده که توصیه می کنیم حتما همه عوارض این روش رو بسنجید و به متخصصی که کارش رو بلده، مراجعه کنید.
 


 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام