مزایای روغن، عصاره و تنتور آلبالو

مزایای روغن، عصاره و تنتور  آلبالو
روغن آلبالو به روغن، عصاره و تنتور آلبالو تهیه شده از دانه و میوه آلبالو گفته میشود. ممکن است تاکنون نام این روغن به گوشتان نخورده باشد. اما روغن آلبالو از بهترین روغن های موجود در بازار برای پوست و مو می باشد. در این نوشته به بررسی خواص روغن آلبالو و ترکیبات این روغن، عصاره و تنتور آلبالو میپردازیم.
اما در ابتدا به ماهیت این روغن اشاره میکنیم.  روغن، عصاره و تنتور آلبالو دارای مقادیر زیادی ویتامین E و اسید های چرب اشباع نشده همانند امگا 9 دارد. ترکیب موجود در روغن آلبالو همانند روغن بادام شیرین است. اما تفاوتی که این روغن با روغن بادام شیرین دارد. در نوع مناسب بودن برای مصرف برای پوست و مو است. روغن آلبالو برای پوست مفیدتر است. بر اساس همین علل است که این روغن در بسیاری از لوسیون ، کرم و محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده میگردد. روغن  آلبالو مناسب برای انواع پوست های مختلف و آسیب دیده میباشد.

 روغن، عصاره و تنتور آلبالو و خواص آن
 
  1. تقویت کننده قوای جنسی در زنان
  2. از بین برنده لک های پوستی
  3. از بین برنده تیرگی زیر بغل
  4. جلوگیری از آفتاب سوختگی
  5. از بین برنده جوش و جای جوش
  6. جوانسازی پوست
  7. از بین برنده چین و چروک
  8. جلوگیری و از بین برنده شوره سر
  9. کاهش دهنده درد های مفصلی
  10. آرامش بخش
  11. نرم کننده پوست
  12. درمان کننده خارش و التهاب های پوستی
  13. کاهنده قند خون
  14. کاهنده فشار خون
  15. از بین برنده چربی موجود در خون
  16. استفاده در محصولات آرایشی و بهداشتی
  17. کاهش دهنده درد های رماتیسمی
  18. مناسب برای ماساژ و احساس ریلکسی
  19. مناسب برای ماساژ صورت
  20. کمک به درمان اسهال
  21. از بین برنده کک و مک
  22. از بین برنده تیرگی کشاله ران
  23. از بین برنده سیاهی زانو و آرنج
 
تقویت کننده قوای جنسی در زنان

کافیست ۲۰ الی ۳۰ دقیقه قبل از آمیزش جنسی ،چند قطره از روغن هسته البالو را به همراه عسل  میل نمایند .
 
از بین برنده لک های پوستی

روغن آلبالو سرشار از ترکیبات معدنی همچون ویتامین E و ویتامین A می باشد. این روغن با توجه به این ترکیبات میتواند به بازسازی سلول های پوستی ، درمان التهاب و درمان پسوریازیس کمک کند.
کافیست چند قطره از روغن آلبالو را قبل از خواب به پوست خود بچکانید و سپس به آرامی به صورت دورانی ماساژ داده تا جذب گردد. سپس صبح روز بعد صورت خود را با آب ولرم شستشو نمایید .

از بین برنده تیرگی زیر بغل

کافیست روزی ۲ مرتبه چند قطره از روغن آلبالو را به زیر بغل خود بمالیداین عمل را طی بازه زمانی ۴۰ روزه انجام دهید .
 
جلوگیری از آفتاب سوختگی

روغن آلبالو همانند یک لایه محافظ از پوست و مو در برابر آلودگی و اشعه خورشید مراقبت میکند.کافیست چند قطره از روغن آلبالو را به پوست خود بچکانید و به آرامی ماساژ داده تا جذب گردد. لازم به ذکر است برای  پیشگیری از آفتاب سوختگی ، ابتدا این روغن را به صورت زده و سپس با یک کرم پوشش دهنده دیگر صورت خود را کرم بزنید. زیرا روغن آلبالو به تنهایی و در معرض آفتاب باعث برنزه شدن پوست می گردد.
 
از بین برنده جوش و جای جوش

کافیست چند قطره از روغن آلبالو را به همراه روغن کدو مخلوط نموده و سپس روی جوش خود قرار داده و ماساژ دهید تا جذب گردد. همچنین یکی از بهترین خواص روغن  آلبالو جلوگیری از بسته شدن منافذ باز پوست می باشد. بستن منافذ باز پوست باعث ایجاد جوش و آکنه در پوست میشود.
 
جوانسازی پوست

روغن آلبالو برای تولید کلاژن موثر است و پوست شما را شاداب و جوان نگه میدارد.کافیست چند قطره از روغن آلبالو را به همراه چند قطره روغن گلاب مخلوط نموده و پوست خود را با این ترکیب ماساژ دهید. صبح روز بعد پوست خود را با آب ولرم شستشو نمایید .
 
از بین برنده چین و چروک

این روغن حاوی مقادیر زیادی از ویتامین A مورد نیاز برای پوست صورت است. ویتامین A چین و چروک را از بین میبرد.کافیست چند قطره از روغن آلبالو را شب ها قبل از خواب به صورت خود بمالید .
 
جلوگیری و از بین برنده شوره سر

کافیست چند قطره از روغن  آلبالو را روی کف سر خود بچکانید و سپس کلاه مخصوص رنگ سر نمایید و پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه موهای خود را با آب ولرم و شامپوی ملایم شستشو نمایید.
 
کاهش دهنده درد های مفصلی

کافیست چند قطره از روغن آلبالو را روی محل مورد نظر بچکانید و سپس به آرامی ماساژ داده تا جذب گردد .
 
آرامش بخش

کافیست چند قطره از روغن آلبالو را داخل دستگاه بوخور بچکانید و سپس بخار آن را استنشاق نمایید.
 
نرم کننده پوست

کافیست چند قطره از روغن آلبالو را به همراه چند قطره روغن جوجوبا مخلوط نموده و سپس پوست خود را به آرامی ماساژ داده تا جذب گردد.
 
درمان کننده خارش و التهاب های پوستی

کافیست چند قطره از روغن آلبالو رابه همراه چند قطره روغن رزماری مخلوط نموده و سپس این ترکیب را روی پوست ملتهب خود قرار داده و به آرامی ماساژ داده تا جذب گردد.

بهترین برند روغن و عصاره آلبالو چیست ؟

بهترین برند این روغن  و عصاره، آن است که به شیوه سنتی و صد در صد طبیعی ساخته شده باشد. روغن و عصاره موجود در فروشگاه متین رویان و ادونیس به صورت طبیعی و خالص تهیه میشود. رنگ روغن آن متمایل به زرد است. و عصاره آن قرمز و همچنین این روغن و عصاره، بوی شگفت انگیز و ملایم و طبیعی دارد. این خصوصیات روغن آلبالو و عصاره اصل و اورجینال است.
و تنتور آلبالو که با روش منحصر به فرد ادونیس فرموله و تولید میشود در مدت زمان کوتاه بسیار موثر و درمانی میباشد و قابلیت ترکیب  با سایر محصولات را دارد.

مضرات روغن آلبالو چیست ؟

همانطور که میدانید استفاده بیش از حد از هر چیزی میتواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. مراقب باشید هیچگاه از این روغن بیش از اندازه بر روی پوست خود استفاده نکنید.

سخن آخر

ادونیس با فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد خود و با بهره گیری از به روزترین فن و دانش مراقبت پوست و اسکین کر، توانست در لاین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو بدرخشد. ادونیس با به کارگیری علم ارگانیک واسپا به آموزش و تولید محصولات بسیار ارزنده پرداخته و نامی ارزنده را در ذهن دوست داران این علم به جا گذاشته است.
مرکز ادونیس گوهری بس گرانبها و نیک و ارزشمند دربین مراکز  آموزشی در سطح بین المللی می درخشد و دارای مدیریت و مدرسی توانمند با بالاترین سطح علمی و با نبوغ اموزشی، فرمولاسیون کاربردی در سطح کشورهای پیشرفته، پشتیبانی و همراهی فارغ التحصیلان ادونیس در بازار کسب و کار تخصصی ودارنده نشان دایمن از کمپانی  ادکسل می باشد.
برا ی ثبت نام در دوره های آموزشی روغن گیری ادونیس و  سرم های مکمل و عتیق روغنی و بازسازی کننده پوست و مو ادونیس با شماره تلفن 09123369182 در تماس باشید.
جهت مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.
همچنین  برای مشاهده صفحه اینستاگرام آموزشگاه متین رویان و مشاهده کارهای بیشتر ، کلیک کنید.
 
 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام