فواید گل نیلوفر در زیبایی پوست و مو

فواید گل نیلوفر در زیبایی پوست و مو
گل نیلوفر سرشار از ویتامین C و انواع ویتامین‌های B ، آنتی اکسیدان‌ها و فهرستی از مواد معدنی است که پوست را به خوبی تغذیه می‌کند و باعث روشن‌تر شدن آن می‌شود.
وقتی اسم گل نیلوفر می‌آید، در ذهن شما گلی زیبا به رنگ سفید یا صورتی و یا کاربرد این گل در بسیاری از دین‌ها و فرهنگ‌ها مجسم می‌شود. چیزی که شاید فکرش را هم نکنید فواید گل نیلوفر برای زیبایی است. این گل فواید بسیاری برای پوست و موهای‌تان دارد. اگر می‌خواهید از چای گل نیلوفر و یا ریشه‌اش استفاده کنید در مورد چیزهای فوق‌العاده‌ای که این گل برای‌تان به ارمغان خواهد آورد، بیشتر بخوانید.

فواید گل نیلوفر برای پوست

گل نیلوفر سرشار از ویتامین C و انواع ویتامین‌های B ، آنتی اکسیدان‌ها و فهرستی از مواد معدنی است که پوست را به خوبی تغذیه می‌کند و باعث روشن‌تر شدنش می‌شود.
محصولاتی که حاوی نیلوفر طبیعی هستند به کنترل غده چربی‌ساز پوست کمک می‌کنند و پوست چرب را میزان می‌کند.
ین گل حتی می‌تواند پوست را مرطوب نگه دارد و خاصیت کششی‌اش را بهبود بخشد.
ریشه این گل ویتامینA  دارد و به کاهش التهابات کمک می‌کند، ترمیم پوست را سرعت می‌بخشد و می‌تواند برای آکنه هم موثر باشد. در کل گل نیلوفر بری پوست معجزه می‌کند.

فواید گل نیلوفر برای مو

خاصیت کشسانی فقط مختص پوست نیست. نوشیدن چای نیلوفر یا شستن مو با آن به موها حجم بیشتری می‌دهد، خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد و تقویتش می‌کند.
در طول تابستان وقتی موهای‌تان کمی شکننده می‌شود، کمی ریشه گل نیلوفر می‌تواند شادابی و سلامتی را به موهای‌تان بازگرداند. با موخوره خداحافظی کنید و به موهای ابریشمی و براق سلام کنید.

فواید گل نیلوفر برای بدن

به خاطر اینکه هیچ چیز زیباتر از سیستم داخل بدن‌مان نیست، خوردن گل نیلوفر می‌تواند به بدن و نظم و ترتیب ذهن کمک کند و سلامت قلب را تقویت کند و این به خاطر پتاسیمی است که گل نیلوفر دارد.
ین گل میزان انرژی را افزایش می‌دهد و حال آدم را خوب می‌کند. ترکیبات معدنی قوی مانند مس و آهن در گل نیلوفر مسئول سلامت بدن است.
اینها فقط بخشی از خواص این گل بود. گل نیلوفر برای بدن پاکی به ارمغان می‌آورد و به سلامت بدن می‌انجامد و ارگان‌های بدن را تقویت می‌کند و استحکام می‌بخشد.

کلام آخر

محصولات گیاهی ادونیس
 که از بهترین روغن های طبیعی ساخته شده است، سرشار از انواع ویتامین های مورد نیاز بدن بوده و خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارند . 

متخصصان ادونیس فرآورده های تولیدی ارگانیک را در اختیار شما قرار داده تا از آنها بهره بگیرید. برای مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.

در صورتی که تمایل دارید با ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی دست ساز به صورت کامل آشنا شوید می توانید در دوره آموزشی موجود در آموزشگاه متین رویان  شرکت کنید.
 
برای مشاهده صفحه اینستاگرام آموزشگاه متین رویان و مشاهده کارهای بیشتر ، کلیک کنید.

 




 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام