کوکتل پدیکور یا بمب حمام

کوکتل پدیکور  یا بمب حمام
کوکتل پدیکور همان بمب حمام است که ترکیبی از مواد معدنی مانند کلسیم و پتاسیم بوده و همچنین حاوی روغن های مفید مانند روغن نارگیل ، روغن زیتون و شی باتر بوده که کمک بسیاری به حفظ سلامت و جوانسازی پوست می کند . این کوکتل ها به محض تماس با آب شورع به جوشش کرده و تمام املاح مفید معدنی و روغن های مفید درآب حل میشوند و به دلیل داشتن رایحه ای دلنشین ، لذت پدیکور را افزایش میدهند.

هدف پدیکور حفظ سلامت پا‌هاست و برای این‌که مطمئن شویم پاها و انگشتان پا در وضعیت خوبی قرار دارند، نیاز به پدیکور داریم. مراقبت از پاها به اندازه‌ی مراقبت از پوست و هر بخش دیگری از بدن اهمیت دارد. ما اغلب از مراقبت پای خود غافل می‌شویم. پاهای ما از هر سو ضربه می‌بینند، از تغییر فصل‌ها گرفته تا انجام کارهای روزمره‌ای مثل پیاده‌روی، پوشیدن کفش‌های نا‌مناسب، تعریق و ورزش. این فعالیت‌ها کم کم تاثیر مخرب خود را می‌گذارد و باعث خشکی پوست، بوی بد کفش‌ها که به رشد قارچ پا کمک می‌کند، پینه‌ی پاها، تاول و رشد ناخن به داخل پوست می‌شوند. مراقبت همیشگی از پاها می‌تواند از بروز عفونت نیز پیشگیری کند. کف پاها از هر جای دیگری در بدن منافذ بیشتری دارند و هنگامی که عرق می‌کنیم، این منافذ باز شده و باکتری‌ها به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده و شروع به رشد می‌کنند. اگر هر چند هفته یک‌بار به پاهای خود رسیدگی کنید، می‌توانید از بروز این مسائل پیشگیری کنید.

خواص کوکتل پدیکور

از جمله فواید استفاده از کوکتل های پدیکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
۱. ایجاد تعادل، محافظت و بازگرداندن پوست به حالت طبیعی موثر

۲. کوکتل ها مملو از مواد معدنی همچون منیزیم، کلسیم، سدیم و پتاسیم میباشند که همگی نقش بسیار مهمی . در سلامت و عملکرد پوست و ارتباط سلولی ما دارند.

۳. دارا بودن خواص ضدالتهابی برای تسکین پوست و از بین بردن جوش و سوزش

۴. کوچک کردن منافذ عمیق پوست و ایجاد تعادل بین تولید چربی و خنثی کردن باکتری ها

۵. پوست مرده را از بدن جدا می کند، همچنین مواد معدنی موجود در آن به نرم شدن پوست و رطوبت زایی کمک می کند.

۶. نمک دریایی موجود در کوکتل ها علاوه بر لایه برداری به سم زدایی از پوست نیز کمک کند. این مواد معدنی با از بین بردن مواد سمی از سطح پوست باعث می شود پوستی زیبا و نرم داشته باشید و به شفافیت پوست شما کمک خواهند کرد .

۷. کوکتل ها باعث آبرسانی بیشتر به پوست شما می شوند و مرطوب کننده قوی پوست هستند.

۸. خوشبو کننده و جوان کننده پوست میباشند ،خستگی و استرس را از بدن شما رفع میکنند و ضد افسردگی هستند ، همچنین دارای خواص اروماتراپی (رایحه درمانی) نیز میباشند.

۹. جهت ترمیم و درمان برای ترک های کف پا مناسب هستند

۱۰. دارای مواد ضد عفونی کننده برای از بین بردن میکروب و قارچ های پا

محصولات ادونیس که در صدر محصولات زیبایی و درمانی قرار دارد ، علاوه بر زیبایی پوست نقش درمانی داشته و طیف وسیعی از مشکلات پوستی را هدف قرار داده است.
شرکت آرایشی و بهداشتی ادونیس جهت حفظ سلامتی مشتریان وفادار خود بمب حمام را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه کرده است.

ساخت محصولات ارایشی و بهداشتی دستساز را از ادونیس بیاموزید .

برای مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.
همچنین  برای مشاهده صفحه اینستاگرام آموزشگاه متین رویان و مشاهده کارهای بیشتر ، کلیک کنید.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام