کوکتل های پدیکور ادونیس

کوکتل های پدیکور ادونیس
حتما تا حالا در سالن های مانیکور و پدیکور با توپک های رنگی رنگی و زیبا آشنا شدین که به آب اضافه می کنن و شروع به جوشیدن میکنه و بعد پاها رو داخلش قرار میدن و کلی از خواص نرم کنندگی، انرژی بخشی و آرامش بخشی اون ها میگن که البته بی راه هم نیست. امروز میخوایم ببینیم که این توپک ها که به عنوان کوکتل پدیکور تو ایران معروف شدن چی هستن؟ از چه موادی ساخته شدن و چه فوایدی دارن. در ادامه با تعدادی از مدل های این توپک های پدیکور آشنا می شین!
کوکتل پدیکور چیه؟

توپک هایی که دست ساز هستن و موقع انفجار جوشان در آب از خودشون مواد معطر زیادی رو پراکنده می کنن که محیط رو واقعا خوشبو می کنه. این توپک ها حاوی روغن و کره های مخصوصی هستن که نه تنها حس چربی رو به آب و پوست بدنتون نمیده، بلکه باعث ملایم شدن و نرم شدن پوست هم میشه. از طرفی مواد تشکیل دهنده ی اونها کاملا گیاهی هستن و اکثر حاوی نمک دریایی هستن که حتما میدونین توی سم زدایی بدن نقش خیلی مهمی رو داره. در ادامه تعدادی از این کوکتل های رنگی و زیبا به همراه مواد تشکیل دهنده شون رو می بینین. این توپک ها رو باید توی آب ولرم رها کنین تا بجوشن و با آب ترکیب بشن.
متخصصان ادونیس فرآورده های تولیدی ارگانیک را در اختیار شما قرار داده تا از آنها بهره بگیرید. برای مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.

چند مدل های طراحی و پدیکور ناخن پا 
 
  • کوکتل قلبی شکل بنفش یاسی با گل رز
بوی مشک به همراه نت های پایه چوبی. گل رز، روغن گل درخت کانانگا و روغن شمعدانی عطری.
  • کوکتل سیب سبز و تمشک
بوی میوه ای و بسیار تازه ی سیب سبز به همراه تمشک صورتی و تازه که با روغن طبیعی و اسانس های روغنی یلانگ یلانگ و برگاموت ترکیب شده و مخلوط کاکائو کرمی و شی باتر ذوب شده داخل اون به نرمی و آبرسانی پوست به شدت کمک می کنه.
  • کوکتل سوسنی روشن و قلب صورتی
ترکیبی از بوی خارق العاده مریم گلی و گل رز به همراه کاکائو، شی باتر، نشاسته ی ذرت و گلیسیرین.
  • کوکتل صورتی چرک به همراه صندل های تابستانی
استشمام بوی دریای تابستانی به همراه اسانس روغنی برگاموت و شکوفه ی نارنج که به آرامش شما کمک میکنن. از دیگر موادی که داخلشه می تونیم به روغن هسته کاکائو، نشاسته ذرت، شی باتر، برنج، روغن گل پرتقال تلخ و برگاموت اشاره کنیم.
  • کوکتل میلک شیک توت فرنگی و موز
میلک شیک توت فرنگی و موزی که میخورین رو هم می تونین به عنوان کوکتل استفاده کنین و از بوی عطر دلنشینش بیشترین استفاده رو می کنین، ترکیبی از اسانس یاسمن و مریم گلی که با رایحه ی شربت توت فرنگی و نارنگی ترکیب شده و در نهایت هم به کرم، وانیل و موز ختم میشه!
  • کوکتل مارشملویی سفر دریایی
ترکیبی از رایحه های  اکالیپتوس و اسانس لیموی خالص به همراه نارگیل، شی باتر، روغن هسته کاکائو و نشاسته ذرت که در کنار آرامش حس خیلی تر و تازه و خنکی هم میده.
  • کوکتل مارشملویی صورتی وانیلی تدی بر
ترکیبی خارق العاده از اسانس نارنپی و چوب صندل و وانیل که ترکیبی کرمی و لطیف رو بوجود آوردن. همچنین حاوی خرما، گندم و نشاسته ذرت نیز هست.
  • کوکتل مارشملویی صخره های کاکتوسی
آیا واقعا از گرما خسته شدین؟ پس این کوکتل پدیکور رو بهتون پیشنهاد می کنیم که حاوی روغن طبیعی کاکائو، آنتی اکسیدان بالا و اسانس پاتچولی و کاملینا ساتیوا (طلای لذت بخش، یک نوع گل) هستش که با آب، روغن هسته کاکائو و نشاسته ذرت ترکیب شدن.
  • کوکتل سفید و قرمز رنگی با طوطی
ترکیبی از میوه های استوایی و روغن های هیجان آور و جذاب مثل یلانگ یلانگ و برگاموت که ذهن رو از فکر آزاد می کنه. ترکیبی کرمی از کاکائو و شی باتر به پوست رطوبت میرسونن و اون رو تغذیه می کنن. همچنین حاوی شیر، برنج و درخت کانانگا هم هست.
  •  کوکتل مارشملویی دریایی با صدف و مروارید
رها کردن صدف و مروارید داخل آب و حس کردن بوی هیجان آور روغن نارگیل و انگور که با گریپ فروت و شی باتر ترکیب شدن و علاوه بر ایجاد حس تازگی کنار دریا، به پوست هم نرمی و شفافی خاصی رو اضافه می کنن.


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام