۵ راه حل مهم که آرایشگاه و سالن زیبایی شما را از کرونا زنده نگه میدارد.

۵ راه حل مهم که آرایشگاه و سالن زیبایی شما را از کرونا زنده نگه میدارد.
رقبیب های آرایشگاه و سالن  شما در حال حاضر چه کاری انجام می دهند؟
نمی توانید دست روی دست بذارید  و روش های  بازاریابی آرایشگاه و سالن زیبایی روی نادیده بگیرید. بنابراین ، اگر ارتباط سالن و آرایشگاه شما با مشتریان تون در حین تعطیلی ناگهانی (به دلیل کرونا ) کم است ، خودتان راه را برای بازاریابی رقبای خود باز گذاشته اید.
به آخرین رکود اقتصادی فکر کنید.  آرایشگاه ها و سالن هایی بودند که روش بازاریابی را حفظ کرده است که از طریق اولین ، قویترین و با سهم بیشتری از بازار محلی به بازار عرضه شده است.  البته هر دو روش کار می کند:
اگر بازاریابی رقبایتان متوقف شده یا متوقف می شود ، و آنها دیگر به چشم مشتری خود نمی آیند ، پس فرصتی طلایی دارید که اکنون همه را به جلو برسانید و وقتی همه باز می شوند ، در صدر قرار بگیرند.در مورد آن فکر کنید:
به دلیل محدودیت های دوری اجتماعی ، مشتریان و مشتریان آنها بیش از هر زمان دیگری آنلاین هستند.چه کسی توجه آنها را جلب می کند؟شما؟یا رقیب محلی شما؟
در این مواقع نامشخص ، وظیفه شما به عنوان مدیرآرایشگاه یا سالن زیبایی این است که جهت گیری ، کنترل و تصمیم گیری های دشوار را انجام دهید تا آسیب هایی به آرایشگاه یا سالن خود را به حداقل برسانید و در هنگام بازگشایی تیم سالن خود را به سمت موفقیت هدایت کنید. بیایید با مشتری های آرایشگاه خود شروع کنیم …
 
  1. با مشتریان آرایشگاه و سالن زیبایی خود ارتباط برقرار کنید
 
واکنش تند و تیز شما ممکن است این باشد که مانند کبک سر خود را زیر برف کنید ، بودجه را کاهش داده و منتظر بمانید تا COVID-19 تمام شود. اما حس خوب تجارت نشان می دهد که در غیر این صورت.
ارزش هر مشتری برای سالن زیبایی و آرایشگاه شما چقدر است؟
بگویید متوسط مشتری سالن شما برای هر بازدید = ۴۵ هزار  تومان است.
بگویید این مشتری ۶ بار در سال از خدمات یا سرویس شما استفاده می کنه که هر خدمات ۴۵ هزار تومان باشه = ۲۷۰ هزار تومان
درآمد کل سالانه از این مشتری = ۲۷۰ هزار تومان
اگر این مشتری ۵ سال در سالن شما بماند … ۵ ✖ ۲۷۰  = مبلغ ۱۳۵۰۰۰۰ تومان
 و این با توجه به خریدهای خرده فروشی ، بازدیدهای اضافی ، افزایش قیمت یا تورم در نظر گرفته نمی شود.
اگر آرایشگاه یا  سالن شما هنگام بازگشایی ۲۰ مشتری را از دست دهد ، حداقل ۲۷۰،۰۰۰ هزار تومان درآمد از دست داده اید
ممکن است سالن یا آرایشگاه  شما بسته باشد ، اما این بدان معنا نیست که می توانید مراجعین وفادار خود را در طی هفته های آینده صبر کنید.در صورت انجام این کار ، هنگام بازگشایی ، قیمت آن را پرداخت خواهید کرد.
حفظ تماس منظم و مداوم با مشتریان موجود شما برای اطمینان از بازگشت آنها به سالن  شما و نه رقبا در هنگام بازگشایی مهم است. من “چگونه” می توانم که بعداً در این راهنما ارتباط برقرار کنم.
شما باید مرتباً با آنها صحبت کنید. به آنها اطمینان دهید. به آنها یادآوری کنید که چرا آنها خدمات شما را دوست داشتند.زیرا اگر اینطور نیست.رقبای شما آن را انجام خواهند داد.تهدید درآمد حاصل از دست رفته را متوقف کنید

راز مدیریت بحران … جلوگیری از بدتر شدن امور است.

 اندی گیلمن 

 همه بیش از حد معمول، آنلاین هستند. ما وقت داریم و به دنبال سرگرمی ، مشغله و تحصیل هستیم. اگر خوراک مشتری شما در حال ردیابی پست های اجتماعی منظم از رقبای محلی و  سالن های زیبایی است ، اما چیزی از شما نیست ، می دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. قبل از اطلاع از این ، مشتریان شما به پیج اینستاگرام  رقیبان شما می روند ،پست های مشاوره آنها را می خوانند . به یاد داشته باشید هدف ما این است که تجارت و برند تجاری خود را در ذهن خود نگه دارید ، بنابراین وقتی مشتری تصمیم می گیرد زمان مناسبی برای رزرو رنگ باشد ، بلافاصله به شما فکر می کنند. منفعل بودن طی چند هفته آینده باعث نمی شود مشتری های وفادار خود را حفظ کنید. و یک انفجار بازاریابی ناخوشایند هفته قبل از بازگشایی COVID-19 احتمالاً خیلی دیر شده است. مشتریان شما ممکن است قبلاً تصمیم گرفته اند که سالن رقیب خود را امتحان کنند. وقتی به دنبال کاهش هزینه هستید ، بودجه بازاریابی شما (زمان و پول) به نظر می رسد یک برد آسان باشد ، اما این یک اصلاح کوتاه مدت است که هنگام بازگشایی، به خط اصلی شما خواهد رسید.
به آنچه می گویی فکر کنید. و چگونه می گویید در مورد بحران کروناویروس آنچه را که به مشتریان می گویید با دقت فکر کنید. آنچه ممکن است دیروز به عنوان یک پیام خوب احساس شود ممکن است امروز چیز مناسبی نباشد.چگونه می گویید مهم است مثبت بودن بسیار مهم است اما به لحن صدای خود و همچنین پیام خود فکر کنید.
البته افت چشمگیر درآمد شما نگران کننده است. اما بر ایجاد ارتباط و اعتماد به ارتباطات مشتری خود متمرکز شوید، نه اینکه همیشه بفروشید. هنگامی که ما از این شرایط اضطراری بیرون می آییم و شما آماده ی بازگشایی هستید ، زمان زیادی برای فروش خواهید داشت.
 
  1.  با تیم سالن خود ارتباط برقرار کنید

با کارمندان سالن خود صحبت کنید .اگر به دلیل COVID-19 به طور موقت کارمندان خود را اخراج کرده اید، به طور مرتب با آنها تماس بگیرید. شما نمی خواهید که وقتی زندگی دوباره به حالت عادی برگردد ، آنها وسوسه شوند به دنبال کار با یک رقیب شما باشند. آگاه نگه داشتن آنها در مورد برنامه های شغلی شما به آنها کمک می کند تا درگیر شوند ، ذهن همه را راحت کنید ، و نسبت به آینده آنها مثبت است. من می دانم که وضعیت حقوقی از کشور به کشور دیگر و سالن به سالن متفاوت است ، اما اگرافراد هنوز هم جزو پرسنل شما هستند ، در مورد آموزش آنلاین با اسکایپ ، Facetime یا زوم فکر کنید. این می تواند آموزش فنی، بهبود مراقبت از مشتری یا نکات فروش خرده فروشی باشد. این یک فرصت ایده آل برای دور هم جمع شد ، گرفتن ارتباط اجتماعی و تقویت ارزش های تجاری شما است.
حتی در هنگام سکوت، ما هنوز هم احساسات و افکار واقعی خود را از طریق وضعیت ، بیان صورت و سایر نشانه های غیر کلامی به مشتری ها انتقال می دهیم.
کارمندان سالن به ایجاد مشاغل شما کمک می کنند
پرسنل سالن زیبایی شما یک کانال بازاریابی نیز هستند و شما را قادر می سازند نه تنها به مشتریان موجود بلکه به یک بازار محلی گسترده تر نیز دسترسی پیدا کنید.
آنها را تشویق کنید که در طول محدودیت های کرونا ویروس ، سفیری برای تجارت شما باشند. از آنها بخواهید درمورد پست های اجتماعی مشاغل خود به اشتراک بگذارند و نظر دهند که این امر به افزایش دستیابی ارگانیک (غیرپرداختی) کمک می کند و پیام بازاریابی خود را برای بیشتر افراد محلی به شما اطلاع می دهد.
 
  1.  پیشنهاد مشتری آرایشگاه  خود را بهبود بخشید
 

آماده باشید ، سخت کار کنید و به کمی شانس امیدوار باشید. بفهمید که هرچه سخت تر کار کنید و آمادگی بهتری داشته باشید ، شانس بیشتری داشته باشید.

 اد بردلی
 
وقتی یک کسب و کار به سرعت از یک بحران عقب رانده می شود ، می توانید شرط بندی کنید که این یک شانس خالص نبوده است. بلکه آماده و آماده بود. بهبودی سریع اتفاق می افتد زیرا شما آماده هستید.
بیایید آنچه را که شما می توانید در هنگام تعطیلی ناگهانی ناشی از ویروس کرونا هست را اصلاح کنید که هرگز وقت برای انجام آن ندارید ، بررسی خواهیم کرد. چگونه می توانید از این زمان خفته برای بهبود تجربه مشتری خود استفاده کنید ، بنابراین هنگامی که مجدداً آنها را مجدداً WOW آنها را باز کنید. و نگران نباشید ، من می دانم که در حال حاضر همه ما با بودجه سختگیریم ، بنابراین من ایده های عملی را به اشتراک می گذارم که به جای پول به زمان و ورودی شما نیاز دارند – راههای عملی برای برای سالن های زیبایی یا آرایشگاه  شما در هنگام بسته شدن.

نظر سنجی از مشتریان سالن برای شناسایی مناطق بهبود

نظر سنجی (البته از راه دور) مشتریان خود را در مورد تجربه مشتری خود. بیشتر مشتری ها از شما خواسته می شوند و علاقه مندند تا از شما در طول بحران کرونا حمایت کنند.
سؤالات باز مانند:
چه چیزی بیشتر از زیبایی خود را دوست دارید؟
چه کاری می توانیم انجام دهیم تا تجربه شما حتی بهتر شود؟
اولین تجربه شما از ما چی بود؟
دوست دارید در موارد اجتماعی در طول کرونا چه چیزی را بشنوید؟
چرا در طول محدودیت های COVID-19 با تیم خود با ۱: ۱ ادامه ندهید؟
گپ زدن با آنها در این شرایط مختلف همچنین ممکن است به شما کمک کند درک کنید که تجارت شما چه چیزی را ارزیابی می کند ، تیم شما چه چیزی را ارزیابی می کند و چه بسا ایده هایی در مورد نحوه ساده سازی فرایندهای تجاری داشته باشند.

به آمار مشتری خود یک شیرجه عمیق بزنید

 آخرین باری که یک تکه از زمان قابل توجهی را برای جستجوی آمار مشتری خود اختصاص داده اید ، کی بود؟
میدانم. به نظر می رسد نگاهی به ارقام کمی خشک است. اما می توانید در مورد بازاریابی زیبایی یا تجارت سالن های زیبایی خود چیزهای زیادی کسب کنید.
و اگر بسته نرم افزاری سالن ندارید ، یک تمرین ساده است که این کار را بصورت دستی انجام دهید.
پس دنبال چی هستی؟
خوب ، ما بعد از ارتقاء مشاغل خود به این ترتیب ، پس از کرونا، شما خدمات بهتر و سودآورتری را ارائه می دهید ، بنابراین با صرف ۲۰٪ مشتری برتر خود را با هزینه شروع کنید. پس از همه ، مشتریانی که خوشحال می شوند مبلغی را که بیشتر از آن می خواهید خرج کنند ، پس از بازگشایی دوباره می توانند.
از خودت بپرس:
۲۰٪ برتر (پنجم برتر) مشتری ما چه کسانی هستند؟
چه خصوصیات مشترکی دارند؟ آیا می توانم الگوهای رفتاری یا الگوهای دیگری را شناسایی کنم؟
کدام کتاب / خدمات درمانی این کتاب برتر ۲۰٪ است؟ باز هم ، به دنبال الگوهای باشید.
آیا آنها تمایل دارند که با بعضی از متخصصان  آرایشگر خاص رزرو کنند؟ آیا برخی از تیم من با ۲۰٪ مشتری برتر من از دیگران محبوب تر هستند؟ اگر چنین است ، چرا؟
چگونه این گروه ۲۰٪ برتر (اگر اصلاً) با بقیه مشتری های ما تفاوت دارد؟
وقتی می توانید روی سالن خود کار کنید
همانطور که می نویسم ، بسیاری از کشورها به نوعی «قفل » هستند و بازدید از اماکن سالن بسته شما گزینه ای نیست. با این حال ، هنگامی که محدودیت ها از بین رفت ، چرا وقت خود را در سالن خود نمی گذارید و به آن یک مینی لیفت با لیس رنگ می دهید.
می دانم که در یک سالن بسته ، افسرده کننده به نظر می رسد اما از زمان مثبت برای بررسی همه چیز استفاده می کنید:
… آیا پذیرایی نیاز هست؟ صادق باشید
… در مورد دستشویی شما چطور؟
ممکن است شما نتوانید در آنجا کاری انجام دهید و سپس یک لیست عملی درست کنید. شما در حال انجام مراحل مشخص در جهت صحیح هستید و این امر باعث می شود که مشتری پس از بازگشایی ، تجربه بهتری را تجربه کند.
 
  1.  ارتباطات بازاریابی سالن خود را بهبود بخشید
 
صبح زود است و رقابت شما هنوز خواب است.

گرگ پلیت
 
بیایید ببینیم چه اقدامات عملی برای بهبود ابزارهای ارتباطی بازاریابی و اطمینان از فعالیت شما در زمینه بازگشت مشتری ، انجام می شود. نه رقبا.
۵ راه برای پرش از کورنا ویروس بعد از رقابت خود:
 
  • رسانه های اجتماعی سالن خود را نادیده نگیرید
  • بررسی های موشکی آنلاین
  • دسترسی راخت مشتریان به شما (به صورت آنلاین)
  • تبادل از طریق بازاریابی محلی
  • ابزار بازاریابی سالن را ارتقا دهید
 
بیایید با رسانه های اجتماعی سالن شما شروع کنیم …
 
  1. رسانه های اجتماعی سالن خود را نادیده بگیرید

با دادن ایده های بهاری و صاف کردن آن با این ایده ها شروع کنید:
 
  1. بر روی آن بررسی های آنلاین کار کنید

اثبات اجتماعی در قالب بررسی ها و توصیفات ، دینامیت بازاریابی سالن است.
به همین دلیل است:
۷۲٪ از مصرف کنندگان می گویند که بررسی های مثبت باعث می شود که بیشتر به یک تجارت محلی اعتماد کنند.
آیا سیستمی برای ترغیب مشتری برای بررسی شما در گوگل ، فیس بوک یا سیستم عامل های دیگر مانند اپلیکیشن الو آرایشگاه وجود دارد؟ اگر نه ، اکنون ، در حالی که راکد است ، زمان اجرای آن است.
و اگر سیستم نقد و بررسی دارید ، آیا نیازی به تنظیم دارد؟ آیا تیم شما از آن استفاده می کند؟
 
  1. حجم بازاریابی را با بازاریابی محلی انجام دهید

ممکن است در حال حاضر از نظر اجتماعی فاصله داشته باشیم ، اما وقتی صحبت از بازاریابی زیبایی و تجارت شما می شود ، میان مدت و طولانی مدت فکر کنید.
مشارکت با همفکران ، مشاغل محلی که مخاطب هدف مشابهی با شما دارند ، یک روش کم هزینه و بسیار مؤثر در بازاریابی سالن است.
از این خرابی برای برقراری ارتباط با صاحبان مشاغل محلی ، ایجاد یک جلسه مجازی استفاده کنید و مشخص کنید که چگونه می توانید از طریق بازاریابی و تبلیغات از یکدیگر پشتیبانی کنید.
بنابراین ، هنگامی که مجدداً گشوده می شوید ، مخاطبان محلی جدید و کاملاً جدیدی برای بازاریابی در اختیار دارید.
 
  1.  زمان به روزرسانی سیستم بازاریابی سالن

و یکی دیگر از شغل های بازاریابی با هزینه صفر دیگر … اگر شما یک سیستم POS سالن دارید ، سپس هر الگوی استاندارد خودکار را برای روزهای تولد ، مشتریان متوقف شده یا یادآوری قرار ملاقات بررسی کنید. آیا می توانید آن لمس شخصی را اضافه کنید تا آنها دوستانه تر و به وضوح از طرف شما به نظر برسند؟
 
  1.  افزایش فعالیت های تجاری سالن زیبایی
 
بازاریابی سالن و سیستم های تجاری خود را ارتقا دهید
زمان چیزی است که اکثر ما در چند هفته اخیر کرونا ویروس کشف کردیم. از این “شکست” اجباری برای ارزیابی و بهبود سیستم های تجاری ، فرآیندها و لیست های چک سالن استفاده کنید.
اعطا کردم این دقیق ترین کار نیست ، اما به همان روشی که کابینت ها را مرتب کنید ، من آن را بسیار درمانی می دانم. پاکسازی چوب های بی جان و تحمیل نظم تازه باعث می شود در شرایطی که خیلی از دنیا از کنترل و عدم اطمینان به نظر می رسد ، کنترل بیشتری داشته باشم.
 
برای موفقیت در کسب و کار ، ابتدا باید به یک سیستم بدل شود تا تجارت هر بار دقیقاً به همان شیوه عمل کند تا به آخرین جزئیات برسد.
– ریک هارشاو ، بازار خود را انحصار دهید

جهش بیش از رقابت سالن بعد از فروکش  کرونا

ممکن است زندگی تجاری به طور موقت متوقف شود ، اما به عنوان صاحبان مشاغل اگر به طور جدی پیش نرویم ، عقب می افتیم.

اگر می خواهید در بازاریابی مشاغل سالن خود بهتر باشید ، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. در حال حاضر و تیم و مشتریان خود سرمایه گذاری خود را فراموش نکنید.
 
سرانجام ، یک سرمایه گذاری است که بر همه دیگران برتری دارد: روی خودتان سرمایه گذاری کنید

– وارن بافت

 بهترین کار در دوره قرنطینه آموزش دیدن و یادگیری هست و تنها راه نجات مطالعه، مطالعه و مطالعه هست.
 

 


نظرات

شنبه 1399/03/17 ساعت 00:20:07 | هما کیانی
شما بینظیرید استاد جان بسیار استفاده بردم از مطالب جذابتان من هر جا که باشم شاگرد کوچک شمام

جمعه 1399/03/16 ساعت 23:54:12 | فرح ناز سلیمی
سپاسگذارم بسیار عالی و مفید بود🙏🙏🙏🌹🌹🌹

نظر شما


مشاوره و ثبت نام