چرا ماسک صورت نقره ادونیس؟

چرا ماسک صورت نقره ادونیس؟
ماسک صورت نقره ادونیس می‌تواند اثرات بسیار خوبی را روی صورت افراد داشته باشد، پس توصیه می‌کنیم حتی الامکان اگر چنانچه دارای حساسیت پوستی و یا مشکل خاصی در پوست خود هستید، برای یکبار هم که شده از ماسک نقره به عنوان نوعی ماسک زیبایی بهره ببرید.
خواص ماسک صورت نقره
 
  • ماسک صورت نقره بهترین لایه‌بردار طبیعی است که می‌تواند جایگزین خوبی برای انواع ماسک‌های لایه‌بردار باشد. ماسک صورت نقره با پاک کردن سلول‌های مرده باعث می‌شود تا به قول معروف پوست‌مان نفس راحت بکشد. در طول روز میلیون‌ها سلول بر اثر فعالیت می‌میرند و باید از روی پوست بدن پاک شوند. بهترین راه این است که از ماسک صورت نقره بر روی پوست‌مان استفاده کنیم تا سلول‌های جدید بتوانند رشد کنند و باعث زیبایی پوست شوند.
  • شما با استفاده از ماسک صورت نقره در همان مرتبه‌ی اول شاهد تغییرات چشم‌گیری در پوستتان می‌شوید. ماسک صورت نقره بعد از مالیده شدن بر روی پوست باعث بهبودی سلول‌ها و جوان‌تر شدن پوست می‌شود. با جوان شدن پوست حس بهتری خواهید داشت. در واقع ماسک صورت نقره باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.
  • یکی دیگر از خواص ماسک صورت نقره این است که این ماده باعث رفع جوش‌ها و لک‌های پوست می‌شود. درواقع ماسک صورت  نقره به عنوان لایه بردار صورت می‌باشد. ماسک صورت نقره باعث ضدعفونی شدن پوست بدن هم می‌شود. بیشتر کسانی که صورتشان مرتب جوش می‌زند به این دلیل است که پوستشان بیش از حد چربی دارند. به این افراد توصیه می شود که از ماسک صورت نقره استفاده کنند. 
  • در آقایان معمولا بعد از هر بار اصلاح صورت، صورت شروع به جوش زدن می‌کند و باعث دردسر می‌شود. بهترین راه برای جلوگیری از بروز جوش این است که آقایان بعد از اصلاح صورت از ماسک صورت نفره استفاده کنند.این ماده باعث می‌شود تا پوست اصلاح شده دیگر بر اثر اصلاح، جوش نزند، چون طبع سرد این ترکیب از بروز جوش جلوگیری می‌کند..
  • به گفته‌ی اغلب طبیب‌های سنتی اشعه‌های خورشید بسیار زیان‌آور هستند و هنگامی‌که این اشعه‌ها به پوست ما برخورد می‌کنند باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی می‌شوند. اما یکی از راه‌های جلوگیری از این بیماری‌ها استفاده کردن از ماسک صورت نقره است. کسانی که به خاطر شغل خود مجبور هستند که تمام روز در معرض نور خورشید قرار بگیرند باید هفته ای دو بار از ماسک صورت نقره استفاده کنند تا تمام آسیب‌هایی که اشعه‌های خورشید به پوست ما وارد کرده درمان شوند. همان‌طور که گفتیم ماسک صورت نقره باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده می‌شود و در واقع ماسک صورت نقره مانند ضد آفتاب عمل می‌کند.
برای این که بتوانید پوست صورت همیشه روشن و شاداب داشته باشید باید هفته ای دو بار از ماسک صورت نقره استفاده کنید و بعد از حدود ۱۵ دقیقه این محلول را از روی پوستتان بشویید و به سرعت شاهد بهتر شدن پوست صورت خود شوید. .
به خانم‌ها توصیه می‌شود که ماسک صورت نقره را جزو لوازم بهداشتی خود قرار بدهند تا همیشه پوستی تازه و شاداب داشته باشند. پوست، تمام بدن ما را فرا گرفته است و نباید نادیده گرفته شود. شاید ماسک صورت نقره مانند بعضی از لوازم آرایشی گران قیمت نباشد، اما از بسیاری از آن‌ها با ارزش‌تر است.

آیا استفاده از ماسک صورت برای سلامتی پوست فایده‌ای دارد؟

ماسک صورت به عنوان یک مکمل می‌تواند مواد و ویتامین‌های مفید، مغذی و لازم را برای رشد و جوانسازی سلول‌های پوست تامین کند. بنابراین استفاده از آنها می‌تواند برای پوست مفید باشد. متخصصان ادونیس فرآورده های تولیدی ارگانیک را در اختیار شما قرار داده تا از آنها بهره بگیرید. برای مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.

نظر چند دکتر درباره‌ی استفاده از ماسک صورت
 
  • دکتر مارنی نوسباوم (Marnie Nussbaum) متخصص پوست و درماتولوژی اهل نیویورک آمریکا، معتقد است استفاده از ماسک صورت می‌تواند از خشکی، تورم، قرمزی و حتی آکنه در آن ناحیه جلوگیری کند.
  •  دکتر دیردر هوپر متخصص پوست و درماتولوژی اهل نیواورلئان آمریکا اعتقاد دارد که ماسک‌ها با پوشاندن سطح پوست، مواد مغذی و مفید موجود در خود را به سلول‌های موجود در لایه‌های مختلف پوست صورت می‌رسانند. ماسک صورت ترکیبات فعالی برای رطوبت رسانی، پر کردن منافذ و تعادل پوست دارد. 
  •   دکتر آنی چیو (Annie Chiu) متخصص پوست و درماتولوژی اهل کالیفرنیا آمریکا،  معتقد است که استفاده از ماسک صورت برای پوست خشک و حساس بسیار مفید است. وی از ماسک‌های تسکین برای کاهش قرمزی و خارش پوست صورت و تسریع در روند درمان بر روی بیماران خود پس از لیزر و لایه برداری استفاده می‌کند.


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام