پیله ابریشم لایه بردار قوی و ارگانیک برای پوست

پیله ابریشم لایه بردار قوی و ارگانیک برای پوست
ابریشم نوعی لیف پروتئینی است که از پیـله کرم ابریشـم بدست می‌ آید. ابریشم از پروتئین‌های فیبروئین و سیرسین،کربوهدرات، چربی، واکس و مواد معدنی تشکیل شده است. و در صنعت آرایشی بهداشتی استفاده از پیـله ابریـشم که امروزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصول ارگانیک برای پوست شناخته میشود.
پیـله ابریشم با دارا بودن ویتامین های A و E و همچنین پروتئین هایی به نام کلاژن و الاستین و صمغ ابریشـم که دارای سرسین است موجب جوانسازی ، سفتی پوست و استحکام پوست میشود.

مواد معدنی موجود در پیله ابریشم

ویتامین A : 
این ویتامین برای رشد طبیعی ، تکثیر، بازسازی سلول های پوست لازم است و آنتی اکسیدان هم هست این ویتامین رنگ پوست را بهبود میبخشد و عمق گرفتن خطوط صورت را کند میکند انعطاف پذیری پوست را زیاد میکند و همینطور در داروهای درمانی جوش بکار میرود.

ویتامین E: این ویتامین برای رشد بافتهای سالم لازم است و یک آنتی اکسیدان فوق العاده پایدار است همچنین پوست را مرطوب و شفاف می کند.از مضرات رادیکالهای آزاد میکاهد و به درمان سوختگی،التیاب،بریدگی و سوزش کم میکند.

سرسین : تار ابریشم الیاف لطیف و درخشانی است که توسط کرم ابریشم تنیده میشود سرسین نام گلیکو پروتئینی پوششی و درخشنده الیاف ابریشم است که عمل کلاژن سازی را تقویت میکند و همچنین باعث تقویت خاصی کششی پوست می گردد که این خود باث میشود این محصول اثر مستقیم بر روی چین و چروک صورت داشته باشد امروزه در صنعت آرایشی بهداشتی به صورت شیمیایی استفاده میشود.

مکانیسم اثر پیله ابریشم

سرسین به صورت یک لایه نازک و بادوام پوست را در برابر شرایط نامساعد محیطی، بویژه دی هیدراتاسیون ، محافظت میکند و باعثنرمی ، لطافت ، درخشندگی ، شادابی پوست و همچنین عمق چروک را نیزکاهش میدهد.
طبق تحقیقات به عمل آمده پیله ابریشم و سرسین به دلیل ارگانیک بودن خاصیت ضد آلرژیک داشته و فاقد هرگونه اثر جانبی میباشد.

رفع چین و چروک پوست با پیله کرم ابریشم

وقتی پیله کرم ابریشم را خیس می کنید در واقع سریسین را آزاد میکنید، ماده ای که ابریشم را کنار هم نگه میدارد. سریسین یک پروتیین شگفت انگیز در کرم ابریشم  است  به عنوان یک فیلم نازک روی پوست عمل می کند و به نم و رطوبت میچسبد تا پوست هیدراته شود. در واقع سرسین مانع از تبخیر آب از سطح پوست میشود، به همین دلیل است که بعد از استفاده ی پیله کرم ابریشم به پوست حس لطافت و نرمی دست میدهد.
پوست با افزایش کلاژن می تواند چین و چروک سطح خود را بهبود بخشد و سریسین در ابریشم تولید کلاژن را افزایش میدهد. بهبود زخم های آکنه، افزایش الاستیسیته و بهبود رنگدانه، از تاثیرات استفاده ی پیله کرم ابریشم است.
 همچنین پیله کرم ابریشم برای سفید و روشن شدن پوست، سفت شدن و لیفتینگ پوست، رفع چین و چروک، لایه برداری، آبرسانی بسیار قوی، رفع پف زیر چشم کاربرد دارد و یک کلاژن ساز بسیار قدرتمند برای پوست است.
 برای استفاده از پیله کرم ابریشم در رفع چین و چروک پوست باید دوعدد پیله ابریشم را داخل آب داغ بیاندازید و سه تا چهار دقیقه صبر میکنیم تا نرم شود. پوست محل استفاده را با آب شست و شو دهید و کمی خیس کنید. پیله ها را از آب خارج کنید و از قسمت برش خورده داخل انگشت اشاره میکنیم. به آرامی و صورت دایره ای پوست خود را ماساژ دهید.بهتر است برای نتیجه گیری بهتر ، تا سه هفته از این دوره را به کار ببرید و بهد از سه هفته نتایج آن را مشاهده می کنید.

از خواص نامبرده شده برای پیـله ابریشم شامل موارد زیر است:
 
  • رطوبت رسان پوست
  • سفید کننده پوست
  • لایه بردار پوست
  • رفع چین و چروک پوست
  • سفت کننده پوست
  • از بین برنده جوش سرسیاه
  • پاکسازی پوست و منافذ آن
  • از بین برنده پف زیر چشم خواص پیله ی ابریشم
  • و همچنین به دلیل وجود سریسین یک کلاژن ساز عالی برای پوست است

برای مشاهده  بیشتر محصولات ارگانیک ادونیس از صفحه اینستاگرام صابون و کرم های گیاهی ادونیس دیدن فرمایید.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام