توسعه سالن های آرایشی بعد از بحران ها

توسعه سالن های آرایشی بعد از بحران ها
توسعه سالن های آرایشی بعد از بحران ها برای خیلی از مدیران سالن های آرایشی اهمیت زیادی دارد. زیرا بیشتر سالن ها بر اثر بحران کرونا کسب و کارهای خود را تعطیل کرده و دچار ضرر هایی شده اند.
در این مقاله راه کارهایی برای رشد و توسعه آرایشگاه ها بعد از بحران را به شما ارائه می دهیم.
 
  1. نظافت و بهداشت را رعایت کنید
برای انتخاب یک آرایشگاه نظافت و بهداشت خیلی زیاد اهمیت دارد. اگر برای انجام انواع خدمات زیبایی به سالن می روید اولین نکته رعایت این مورد است. بنابراین مالک سالن می بایست تدابیری جهت رعایت بهداشت و نظافت اتخاذ کند. در صورتی که مشتری متوجه شود شما این اصول را رعایت می کنید با خیال آسوده تری جهت انجام خدمات به شما مراجعه خواهد کرد.  
  1.  تخفیفات و تبلیغات
بعد از بحران های کاری برای جذب مشتری و رشد و توسعه سالن های زیبایی از تخفیفات متنوع چند درصدی استفاده کنید. این کار باعث می شود مراجعه کنندگان فراوانی به سمت شما روانه شوند. تخفیفات خود را از طریق تبلیغات ارائه دهید.
  1. تبلیغات دیجیتال
با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام در پیج های خود تبلیغات کسب و کار خود را گسترش دهید. آفرهای خود را به صورت پست های مختلف به مشتریان خود ارائه دهید. با این کار مشتریان شما را فراموش نخواهند کرد. در آگهی نویسی خلاقانه عمل کنید و از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
  1. کیفیت محصولات خود را بالا ببرید
یک آرایشگاه خوب ازومحصولات و تجهیزات با کیفیت استفاده می کند. و همه او را با این عنوان شناسایی می کنند. آرایشگاه هایی با محصولات خوب برای فر کردن موها دیگر از بیگودی چند سال قبل استفاده نمی کنند. و این گزینه ای است که شما را از دیگران متمایز می کند.
  1. از نیروهای متخصص و حرفه ای
با استفاده از نیروهای متخصص و حرفه ای می توانید کار با کیفیتی به مشتری تحویل دهید. یک نیرو را برای همه کارها قرار ندهید. زیرا هیچ شخصی در همه کارها مهارت تخصصی را نمی تواند کسب کند.
  1.  قیمت و هزینه خدمات 
در واقع سالن های خوب از مشتری هزینه بیشتری می گیرند. این هزینه بیشتر به واسطه استفاده از مواد باکیفیت تر و تجهیزات بهتر خواهد بود. برای جذب مشتری خدمات با کیفیت با هزینه متناسب را ارائه دهید.
  1. محیط و فضای سالن زیبایی
یکی دیگر از راه های توسعه و رشد سالن ها بعد از بحران ها محیط سالن است بهتر است برای لذت بردن مشتری از سالن ایده های جالبی پیاده کنید از فضای زیای سالن خود تصویرهای زیبایی تهیه و برای مشتریان خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارید.

برای یادگیری این فنون و تکنیک ها می توانید از مشاوره ها و خدمات متین رویان در زمینه های تدریس، مربیگری مراقبت و زیبایی و دیگر خدمات استفاده کنید.

همچنین برای مشاهده صفحه اینستاگرام آموزشگاه متین رویان کلیک کنید.

 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام