هیدرودرم و آبرسانی پوست

هیدرودرم و آبرسانی پوست
هیدرودرم آبریژن از قدرت طبیعی درمان آب و اکسیژن برای تراشیدن آسان پوست بدون نیاز به استفاده از کریستال ها یا ساینده های سخت استفاده می کند و به این ترتیب یک ظاهر شاداب تر و سالم تر برای پوست بیمار ایجاد می کند. هیدرودرم آبریژن(آبرسانی پوست) یک حرکت جالب توجه رو به جلو در تکنولوژی مراقبت از پوست همراه نتایجی با اثربخشی به نسبت بالا است که این نتایج فقط پس از یک جلسه درمانی قابل مشاهده می باشد. روش درمانی هیدرودرم آبریژن(پاکسازی پوست) باعث بهبود ظاهر خطوط ایجاد شده در پوست، چین و چروک، گرفتگی و بستن منافذ باز پوست (برای مثال لکه های دارای سر سیاه)، بهبود پوست های چرب و مستعد جوش و پوست هایی می شود که دچار تغییر رنگ شده اند (برای مثال ایجاد نقاط تیره روی پوست مثل لکه های قهوه ای ایجاد شده به خاطر بالا رفتن سن).
روش درمانی هیدرودرم  و آبرسانی به پوست باعث بازیابی ظاهر انعطاف پذیر پوست، بهبود وضعیت هموار در سطح پوست، و کاهش ظاهر خطوط چین و چروک دور لب و صورت و نیز سایر علائم ایجاد شده به خاطر بالا رفتن سن می شود. با استفاده از این روش فعالیت های زیر بر روی پوست انجام می شود:
 
  • مرطوب و هیدراته کردن عمیق و قوی پوست
  • کمک به بازیابی انعطاف پذیری پوست برای پوست های خشک شده
  • کمک به کاهش چین و چروک دور لب و خطوط ایجاد شده بر روی پوست
  • شاداب سازی و روشن کردن پوست های خسته

در آموزشگاه متین رویان هیدرودرمی و آبرسانی به پوست صورت، برای انواع پوست مورد استفاده قرار می گیرد و باعث بهبود چین و چروک، فشردگی پوست، لکه های پوستی یا کمرنگی پوست می شود. هیدرودرم به گونه ای انجام میشود که فرد در طول عملیات رفع خشکی پوست احساس ناراحتی نمی کند. با این روش پوست های چرب، کم تر چرب شده و حفره های پوستی کوچک تر می شود. مدت کمی پس از انجام آن نتایج قابل مشاهده هستند. پوست نرم و آب دار می شود. آبی که مورد استفاده قرار می گیرد ، آب مقطر، آب نمک یا آبی است که با مواد معدنی و ویتامین ها ترکیب شده است.
در سال های اخیر یک روش جدید سایش پوست بدون نیاز به کریستال ابداع شده که در آن از یک لوله برای پاشیدن پر سرعت ترکیب آب و اکسیژن به پوست استفاده می شود. این ترکیب کاملاً طبیعی شامل قطرات ریز آب است که از سر لوله با سرعت زیاد خارج شده و پوست را خراش می دهند و به این ترتیب باعث پاک شدن سلول های مرده به راحتی و بدون احساس هر گونه درد برای بیمار می شود و در نهایت یک ظاهر شاداب و جوان برای لایه های پوست ایجاد می کند.

مراقبت های قبل و بعد از درمان

پس از استفاده از روش هیدرودرم و آبرسان پوست برای درمان پوست خشک ، شما می بایست از پوست خود در برابر نور آفتاب محافظت کنید. برای این کار لازم است از کرم ضد آفتاب با سطح SPFبرابر ۳۰ استفاده کنید و سعی کنید تا حد امکان پوست خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید. علاوه بر این شما می توانید با پوشیدن کلاه لبه دار و عینک آفتابی حفاظت بیشتری از پوست خود در برابر نور خورشید داشته باشید.
قبل از انجام میکرو درم آبریژن، با متخصص پوست خود در این رابطه صحبت کنید. معمولاً افرادی که در ۱۲ ماه گذشته تحت درمان با داروی ایزوترتینوئین برای آکنه شدید بوده اند، مجاز به استفاده از این روش درمانی نیستند. علاوه بر این منع استفاده از این روش برای افراد مبتلا به تب خال یا تاول سرما خوردگی نیز وجود دارد.
روش درمانی هیدرو درم برای تجدید کامل ظاهر پوست طراحی شده و می تواند یک ظاهر جوان و شاداب برای پوست شما ایجاد کند. این روش درمانی توانایی سفید کردن پوست را دارد و این تاثیر را کمتر می توان با استفاده از کرم های بازگشت پذیر مورد استفاده برای درمان چین و چروک پوست بدست آورد.
درمان های هیدرو درم آبریژن دارای اثر بخشی بالا در بهبود وضعیت پوست، کاهش چین و چروک، بر طرف کردن لکه های ایجاد شده بر روی پوست و شاداب سازی کلی پوست است. این روش درمانی همچنین در بر طرف کردن جای آکنه، لکه های دارای سر سیاه و سایر لکه های مشابه پوستی بسیار مفید است و می تواند به سرعت و به سادگی این لکه ها را بدون هر گونه درد یا ناراحتی برطرف کند.

نواحی مورد استفاده از روش هیدرودرم

این روش آبرسان پوست عموما بر روی صورت، گردن و قسمت بالای سینه و زیر گردن صورت می گیرد. با این حال، این روش ها را به آسانی می توان برای صاف و هموارسازی هر ناحیه از بدن مورد استفاده قرار داد. روش های درمانی هیدرودرمی پوست مخصوص آکنه اغلب برای تمیز کردن و بهبود درمان مورد استفاده قرار داد.

افراد مناسب استفاده از روش هیدرودرم

روش درمانی آبرسان هیدرودرم آبریژن می تواند از تمام انواع پوست در بین مردان، زنان، افراد جوان یا پیر حفاظت کند و بطور خاص برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:
 
  • رفع گرفتگی پوست
  • بر طرف کردن مشکلات ایجاد شده در پوست به خاطر افزایش سن مثل خطوط ریز پوستی و چین و چروک پوست
  • بر طرف کردن اثر باقیمانده از زخم های آکنه خفیف و متوسط و درمان این زخم ها
  • هموار کردن و هیدارته کردن پوست و شاداب سازی ظاهر آن
  • درمان لکه های رنگی ایجاد شده یا نقطه های قهوه ای ر روی پوست با لایه برداری طبیعی پوست

تمام درمان های مربوط به هیدرو درم آبریژن و استفاده از مزایای آبرسانی پوست  برای بیماران و اجزای تیم پزشکی انجام دهنده روش بر روی بیمار بی خطر و ایمن می باشند.

تعداد جلسات درمان با هیدرودرم

درمان های انجام شده با روش هیدرودرم آبریژن معمولاً از یک سری جلسات درمانی تشکیل شده است. تعداد واقعی این جلسات با توجه به نظر پرسنل آموزش دیده و بر اساس شرایط بیمار و درخواست وی نسبت به تغییرات ایجاد شده بر روی پوست تعیین می شود. درمان های هیدرو درم آبریژن معمولاً هر ۱۰ تا ۳۰ روز انجام می شود. پس از تکمیل درمان معمولاً درمان های «مراقبتی» یا «نگهداری» در صورت نیاز برای بیمار زمان بندی می شود. در این حالت جلسات نگهداری می توانند بطور خاص در نگهداری شفافیت پوست بیمار و درخشندگی آن مفید هستند. از مزایای هیدرودرم علاوه بر  رفع چین و چروک پوست  ، توانایی روشن کردن رنگ پوست نیز میباشد و این قابلیت کمتر در کرم های ضد چین و چروک پوست موجود در داروخانه ها که نتایج حاصل از استفاده آنها برگشت پذیر است، مشاهده می شود. هیدرو درم به صورتی طراحی شده که بتواند ظاهر پوست را بطور کامل جوان و شاداب کند و به این ترتیب می تواند ظاهر زیبای پوست بیمار را دوباره تجدید کند. برای اطلاع از هزینه هیدروم هم می‌توانید با پزشک مشورت نمایید.

عوارض جانبی

در طول جلسات مختصر هیدرومیکرودرم ابریژن، بسته به نوع پوستی که دارید، پوست شما صورتی رنگ می شود یا رنگ نسبتا روشن تری پیدا می کند. با این حال، در طول ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پس از اتمام روش، پوست شما عموما به رنگ طبیعی خود برمی گردد تا شما بدون هیچ ناراحتی فعالیت های روزمره خود را از سربگیرید.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام