نکات و ترفندهای آرایشی برای افزایش زیبایی خانم ها!

نکات و ترفندهای آرایشی برای افزایش زیبایی خانم ها!
آرایش و میکاپ یکی از کارهای سرگرم کننده هست که نباید خیلی وقت زیادی رو از شما بگیره و باعث بشه تا ساعت های طولانی رو به روی آینه بنشینید! استفاده از ترفندها و نکات آرایشی به شما کمک میکنه تا نه تنها در وقت خودتون صرفه جویی کنید، بلکه نتیجه آرایش رو هم بهتر و عالی تر میکنه و باعث میشه تا از این کار لذت ببرید!
ما در این بخش  به چندتا نکته و ترفند آرایشی که به خانوم ها کمک میکنه تا زیباتر و جذاب تر باشند، اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید!

 ترفند کاربردی برای پنهان کردن مو خوره انتهای مو
 
برای اینکه بتونید خیلی سریع و راحت مو خوره انتهای مو رو مخفی کنید و یا اینکه ظاهر انتهای موها رو خیلی بهتر و یکدست تر کنید بهتون پیشنهاد میکنیم از این ترفند ساده استفاده کنید. هنگامی که روی پوست مرطوب کننده زدید، باقی مونده مرطوب کننده روی انگشتهای دست رو به انتهای موها بمالید و کمی روی موها فشار دهید. این مرطوب کننده کمک میکنه تا موهای آسیب دیده کمی ترمیم شده و ظاهر بهتری داشته باشند.

ترفند سریع برای رنگ دادن به پوست صورت
 
گونه های سرخ و خوش رنگ باعث میشه تا رنگ پوستتون خیلی شاداب و پر جنب و جوش دیده بشه و استفاده از رژگونه خیلی راحت و سریع این حالت رو برای پوست صورت ایجاد میکنه. اما اگر در موقعیتی بودید که رژگونه در دسترس نداشتید و احساس کردید پوست صورتتون خیلی بی روح و بی رنگ هست، بهتره به سراغ روشن ترین رنگ رژلبی که دارید بروید.
مقداری از این رژلب رو بر روی سیب گونه ها بزنید و با انگشت روی پوست محو کنید. با این ترفند پوست صورتتون رنگ و رویی تازه پیدا میکنه و شاداب تر به نظر خواهید رسید.

ترفند سریع برای پر حجم کردن لب ها
 
شما میتونید با استفاده از این ترفند خیلی راحت و سریع لب های پرحجم تر و زیباتری داشته باشید. برای این کار باید بعد از اینکه رژلب زدید، مقداری سایه چشم روشن و کم رنگ رو بر روی مرکز لب پایین بزنید. این تضاد رنگ و انعکاس نور بر روی لبها باعث میشه تا لبهاتون پرحجم تر دیده بشه.

ضخیم شدن مژه ها با پودر بچه

آسان ترین راه برای ضخیم تر شدن تارهای مژه این هست که از پودر بچه استفاده کنید. برای استفاده از این ترفند ابتدا باید یک لایه ریمل روی تمام قسمت های مژه بزنید و سپس یک لایه نازک از پودر بچه رو بر وی مژه ها بریزید و سپس لایه دوم ریمل رو بر روی مژه ها بزنید. با این ترفند ساده و ارزان، خیلی سریع و راحت مژه هاتون ضخیم تر خواهند شد.

از بین بردن پوسته های خشک شده لب با مسواک
 
اگر لب هاتون خشک شده و حالت پوسته پوسته پیدا کرده است میتونید با استفاده از یک مسواک نرم و تمیز، این پوسته های اضافی رو از روی لب پاک کنید. برای این کار ابتدا باید پوست لب رو به آرومی با مسواک مالش بدید، سپس روی لب بالم لب بزنید و دوباره با مسواک روی پوست لب بکشید. بهتره این کار رو خیلی با ملایمت و ارومی انجام بدید تا پوست لب زخمی نشه.

ترفند ساده برای مراقبت از کوتیکول ناخن
 
کوتیکول یا لایه شاخی ناخن بیشتر اوقات حالت خشک داره و همیشه مرطوب و نرم نیست! برای اینکه این قسمت از ناخن همیشه نرم و مرطوب باشه و از خشک شدن اون جلوگیری کنید پیشنهاد میکنیم بعد از هر بار استفاده از بالم لب، مقداری از بالم لب رو بر روی ناخن هاتون بمالید و کوتیکول ناخن رو کمی ماساژ بدید. با این ترفند ساده همیشه انتهای ناخن ها نرم بوده و مانع از خشک شدن  و کنده شدن پوست اطراف ناخن خواهید شد.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام