چگونه آرایش پوست مات و طبیعی داشته باشیم؟

چگونه آرایش پوست مات و طبیعی داشته باشیم؟
مدل آرایش تاثیر خیلی زیادی بر روی زیبایی چهره داره و اگه بتونید آرایشتون رو بر اساس ترند روز انتخاب کنید، مطمئنا این تاثیر خیلی بهتر و بیشتر خواهد بود. مدل آرایش مات یکی از ترندهای پرطرفدار و جذاب برای تابستان 2019 هست که با رعایت چند نکته، این سبک از آرایش رو به بهترین شکل ممکن خواهید داشت.
مراحل آرایش پوست طبیعی
 
  • قدم اول: پوشش دادن پوست با کرم پودر با کیفیت

ابتدا با استفاده از یک کرم پودر باکیفیت که رنگدانه های خیلی خوبی داره  و با نوع پوستتون هم متناسب هست، تمام قسمت های پوست رو پوشش بدید و با استفاده از بیوتی بلندر یا اسفنج آرایشی تمام سطح پوست رو با کرم پودر پوشش بدید. کرم پودر FauxFilter از برند هدی بیوتی یکی از انتخاب های عالی برای این کار هست.
 
  • قدم دوم: انتخاب کانسیلر مناسب

شما باید یک کانسیلر خوب که حداقل یک یا دو درجه از رنگ پوستتون روشن تر هست رو انتخاب کنید و به زیر چشم، چانه، استخوان بینی و مرکز پیشانی بزنید و سپس با استفاده از اسفنج آرایشی یا بیوتی بلندر، روی پوست ترکیب کنید.
 
  • قدم سوم: استفاده از کرم کانتور
 
در این مرحله باید مقداری کرم کانتور تیره به زیر گونه، اطراف چانه و پیشانی خود بزنید و با استفاده از براش مناسب این کرم رو ترکیب کنید تا حالت برجسته و زیبایی برای گونه ها ایجاد بشه.
 
  • قدم چهارم: بیک کردن آرایش
 
اگر پوستتون چرب هست بهتره که براش بادبزنی بزرگی انتخاب کنید و به تمام قسمت های صورت پودر فیکس بزنید و سپس با استفاده از یک براش کوچک کانسیلر زیر چشم رو هم فیکس کنید. بیک کردن آرایش چیست؟ آموزش روش بیکنیگ صورت
 
  • قدم آخر: استفاده از اسپری فیکس

در مرحله آخر لازمه که بر روی تمام قسمت های پوست اسپری فیکساتور بزنید تا هم آرایش ماندگارتری داشته باشید و هم اینکه پوستتون بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی چرب و براق نشه.

نکات مربوط به آرایش مات و طبیعی
 
  1. اگر پوستتون بلافاصله بعد از آرایش کردن مستعد براق شدن و چرب شدن هست لازمه که قبل از شروع آرایش حتما از یک پرایمر مات استفاده کنید. پرایمر مات کمک میکنه تا هم آرایشتون ماندگاری بیشتری داشته باشه و هم اینکه با جذب کردن چربی اضافی پوست مانع از چرب و براق شدن آرایش در طول روز میشه.
  2. برای آرایش روز میتونید از رژگونه پودری برای زیباتر شدن بر روی سیب گونه ها، پیشانی و چانه هم استفاده کنید. این کار نه تنها باعث میشه تا پوستتون زیبایی و طراوت بیشتری داشته باشه بلکه آرایشتون رو هم مات تر نشون میده و کمک میکنه تا رنگ پوست بهتر و شاداب تری هم داشته باشید.
  3. برای آرایش شب میتونید مقدار کانتور صورت رو سنگین تر کنید و گونه های برجسته تری برای چهره ایجاد کنید. این کار باعث میشه تا آرایش شما جذاب تر و زیباتر دیده بشه.
 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام