بهترین رنگهای لاک ناخن برای تابستان 98

بهترین رنگهای لاک ناخن برای تابستان 98
در این بخش با چند تا از بهترین رنگ های لاک ناخن که در تابستان 98 و 2019 ترند هستند آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.
انتخاب رنگ لاک ناخن یکی از موارد کاملا سلیقه ای هست اما اگر این انتخاب بر اساس ترند فصل باشه، مطمئنا تاثیر خیلی بهتر و بیشتری در زیباتر شدن ناخن ها خواهد شد. اگر شما هم تمایل دارید رنگ لاک ناخن هاتون رو بر اساس رنگ های پرطرفدار و ترند انتخاب کنید بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش  رو تا انتها ببینید و با بهترین رنگهای لاک ناخن برای تابستان 98 آشنا شوید.

لاک ناخن به رنگ صورتی - رُزی روشن 

این رنگ صورتی روشن و ملایم میتونه بهترین انتخاب برای طراحی ناخن فرنچ در فصل تابستان باشه و زیبایی ناخن ها و دستهاتون رو چندین برابر بیشتر نشون میده.


لاک ناخن زرد لیمویی

رنگ زرد لیمویی یکی از رنگهای شاد و تابستانی هست که هم برای استایل و هم برای طراحی ناخن در فصل تابستان میتونید استفاده کنید و زیبایی بیشتری رو در این فصل از سال تجربه کنید.

لاک ناخن سبز انگوری

رنگ سبز روشن و ملایم هم جز رنگهای پرطرفدار و ترند در تابستان 98 و 2019 هست و باعث میشه تا رنگ ناخن هاتون بسیار ظریف و خیره کننده دیده بشه.

لاک ناخن صدفی - بنفش

اگر دوست دارید رنگ ناخن هاتون خیلی ملایم و طبیعی باشه میتونید از این لاک ناخن صدفی که سایه ای ملایم از رنگ بنفش هم در اون به کار رفته استفاده کنید و رنگ طبیعی و زیبایی برای ناخن هاتون ایجاد کنید.

لاک ناخن آبی پاستلی

رنگ آبی آسمانی یا آبی پاستلی هم جز رنگ هایی هست که بهتره در فصل تابستان استفاده کنید و رنگی شبیه به آسمان رو بر روی ناخن هاتون ایجاد کنید.

لاک ناخن مرجانی

اگر دوست دارید رنگ ناخن هاتون کمی جلب توجه کنه و جذابیت بیشتری داشته باشه بهترین کار این هست که به سراغ رنگ مرجانی که به عنوان رنگ سال 2019 هم انتخاب شده برید و ناخن هاتون رو با این رنگ از لاک ناخن زیباتر کنید.


لاک ناخن بنفش لوندری

رنگهای پاستلی و روشن یکی از بهترین انتخاب ها در تابستان امسال هستند. این لاک ناخن بنفش لوندری یکی دیگه از انتخاب های خیلی عالی برای تابستان 98 خواهد بود.

لاک ناخن خاکستری روشن و نوود

رنگهای نوود هم میتونن جز انتخاب های عالی برای طراحی ناخن در فصل تابستان باشند. این سبک از رنگها معمولا بر هر نوع استایلی ست میشن و ناخن هاتون رو شیک و زیبا نشان خواهند داد.

 

 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام