چگونه جوان تر و جذاب تر به نظر برسیم؟

چگونه جوان تر و جذاب تر به نظر برسیم؟
همه افراد و به ویژه خانم ها دوست دارند که همیشه جوان تر و جذاب تر از سنشان به نظر برسند. برای رسیدن به این هدف توصیه های زیادی از زبان متخصصان پوستی، آرایشگران و متخصصان تغذیه وجود داره که با رعایت این توصیه ها میتونید جوانی و زیبایی خودتون رو تا مدت های طولانی حفظ کنید و جوان تر و جذاب تر از سن تان به نظر برسید.
  •  قبل از کرم پودر زدن، از مرطوب کننده استفاده کنید

 با افزایش سن، معمولا پوست خشک تر می شود. برای اینکه پوستتون بعد از کرم پودر زدن صاف و یکدست باشه و حالت خشکی پوست هم کمتر دیده بشه لازم هست که ابتدا یک پرایمر یا مرطوب کننده مناسب روی پوست بزنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید. این مرطوب کننده یا پرایمر میتونه خیلی راحت رطوبت مورد نیاز پوست رو تامین کنه و باعث میشه تا کرم پودر خیلی بهتر روی پوست پخش بشه.
 
  •  استفاده از کانسیلر برای پوشش دادن تیرگی زیر چشم

 کانسیلر یکی از ضروری ترین محصولات آرایشی هست که کمک میکنه تا تیرگی ها و چین و چروک زیر چشم محو بشه و پوست یکدست و صافی رو براتون ایجاد میکنه. پس توصیه میشه برای پوشش دادن تیرگی و خطوط ریز اطراف چشم حتما از کانسیلر مناسب استفاده کنید تا چهره جوان تری داشته باشید.
 
  • آرایش چشم ساده داشته باشید

 چرب بودن پلک یکی از دلایلی هست که باعث میشه تا سایه چشم موندگاری کمی داشته باشه و یا خیلی زود روی پلک پخش و ناپدید بشه.اما این موضوع دلیلی نمیشه که آرایش چشم رو نادیده بگیرید! برای اینکه آرایش چشم موندگار و زیبایی داشته باشید لازم هست که قبل از شروع آرایش چشم، از پرایمر چشم استفاده کنید. یک لایه نازک از پرایمر رو روی پلک بزنید تا محصولات آرایشی که روی پلک استفاده میشه فیکس بمونه و پخش نشه.
البته بهتره که آرایش چشم رو خیلی ساده و طبیعی انتخاب کنید تا زیبایی و جوانی چهره بهتر و بیشتر دیده بشه. یک سایه چشم طبیعی به همراه خط چشم مایع میتونه آرایش چشم خوب و مناسبی رو براتون ایجاد کنه.
 
  • فر کردن و حالت دادن به مژه ها

 کوچکترین کارها هم میتونه تاثیرات خوبی رو بر روی چهره داشته باشه. با استفاده از یک فرمژه، مژه هاتون رو به مدت 15 ثانیه حالت بدید و مطمئن باشید که این اقدام ساده میتونه خیلی راحت باعث جوان تر دیده شدن چهره بشه!
 
  • استفاده روزانه از کرم ضدآفتاب

 لازم هست که هر روز و در هر فصلی از سال از پوستتون در برابر نور خورشید محافظت کنید تا چین و چروک کمتری روی پوست ایجاد بشه. یک کرم ضدآفتاب با کیفیت و متناسب با نوع پوستتون تهیه کنید و هر روز از این کرم استفاده نمایید تا پوستی جوان و شاداب داشته باشید و هرگز این کار رو فراموش نکنید!
 
  •  پاک کردن آرایش چشم به آرامی و با ملایمت

 توصیه میشه که حتما آرایش چشم و پوست اطراف چشم رو با ملایمت و به آرامی پاک کنید. کشیدن و ایجاد فشار در پوست نازک اطراف چشم باعث میشه تا پوست این قسمت از چهره خیلی زود دچار چین و چروک بشه و با تکرار این روند، ممکنه خیلی زود پوستتون چروکیده و پیر بشه. پس هرگز در هنگام پاک کردن آرایش چشم، پوست اطراف چشم رو نکشید و با حرکات ملایم آرایش چشم رو پاک کنید.
 
  • استفاده از میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین سی

 ویتامین c به طور طبیعی باعث افزایش کلاژن سازی در بدن و پوست میشه و تاثیر خیلی خوبی در حفظ جوانی و شادابی پوست داره. بهتره میوه ها و سبزیجاتی که سرشار از ویتامین c هستند مثل انواع توت، مرکبات، کیوی، فلفل دلمه و ... رو در برنامه غذایتون بگنجونید و از فواید این محصولات طبیعی بهره مند بشید!
 



 


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


مشاوره و ثبت نام